Microsoft is heel streng in de updates. Updates moet volgens Microsoft aan de richtlijnen voldoen, zo niet dan komt de update er ook niet. Ben bang dat TDU, microsoft het nog niet eens zijn.
Het is eigenlijk diep triest dat we allemaal zo lang moeten wachten, spel is ondertussen al bijna 1 maand oud. Allemaal beta's uigerold en bij de release krijgen ze het toch voor elkaar een game af te leveren met zoveel bugs / problemen. Gelukkig dat het pokeren nog een beetje werkt....
Mwoah, als ik mijn ervaringen vergelijk met de eerste keer dat ik de beta speelde op de PC.... Dan vallen de bugs nog wel mee . Maar het is en blijft schandalig dat een game zo gereleased kan worden. Eens over het pokeren! Heb de laatste 3 dagen niet eens meer gereden, alleen maar pokeren!
Maar het checken van de richtlijnen hoeft toch niet extra lang te duren? Of kijkt MS zelf ook of de problemen nu een beetje opgelost zullen worden met deze patch?
Sja, als het zo lang duurt met een update begin ik ook wel een beetje uitgekeken te raken op dit spel. Dat was met deel 1 wel anders. Morgen maar even langs de stad een nieuw spel halen.
Blegh, had de game 2 weken aan de kant gelegd in de hoop dat er nu ondertussen wel eens een patch zou zijn. Jammer.
Ik zou zeggen, laat 'm maar een paar maanden in de kast staan. Dan zijn inmiddels ook de bugs/Glitch inmiddels opgelost! (Hoop ik) Ik wacht met spelen, tot er een patch uitkomt en veel dingen op gaat lossen.
Ik heb weinig last van bugs, hoor. Alleen het feit dat het onlinegedeelte nog steeds niet werkt is schandalig, maar daarbuiten is er totaal geen reden waarvoor je de game zou laten liggen.
Telkens als ik in de "Roze" Fort tang'' rij zak ik weer in het weg dek. Kan het pas weer resetten door het spel opnieuw op te starten. Weet niet of dit een Fort tang kwaaltje is? Online gedeelte gaat het juist om toch? Ik bedoel anders had ik wel een SP race game gekocht. Het is inderdaad schandalig, denk niet dat veel mensen nog bij TUD2 blijven. Ook al geven men gratis DLC weg.
Waarom zou je sowieso in die lelijke grafbak willen rijden? Ik was trouwens vergeten dat sommige mensen wel corrupt save-problemen hebben. Dat is inderdaad wel iets om te stoppen met spelen idd.
. Geen woorden voor, maar één of andere manier klinkt deze auto wel lekker qua geluid. enigste auto waarbij het geluid goed klinkt! Corrupt Save heb ik " Gelukkig " nog niet gehad.
En de gratis DLC is er ook nog niet. Zeer slechte service. Zelfs bij F1 2010 was het sneller gefixed, die patch (en dat was eigenlijk al belachelijk)
Zoals eerder vermeld die komt samen met de patch. Ik heb vanmiddag met Froggle en NeonovA aardig wat gecruized. Dus hij werkt toch wel een beetje...
Zo, heb nu meer dan 5000 km gereden. Maar ik weet nog steeds niet waar ik kan zien wat nu echt mijn totale km stand is. Dit moet je bij My TDU life kunnen zien maar waar?