Ja daar heb je wel een beetje gelijk in. Maar het stoorde me niet zo heel erg. Vond het gewoon wel leuk. Twijfel alleen of de volledige game wat is. Vond de dungeon niet heel erg boeiend. Buiten zo'n dungeon kan ik me wel hele toffe gameplay verzinnen!!
binnenkort met deze game beginnen, lijkt me echt een super game!! weet iemand hoelang de singleplayer ongveeer is?
Krijg steeds vaker het idee dat ze een beetje corrupte reviews schrijven. Net of als ze betaald krijgen ze betere scores uitgeven, maar dat kan ook een paranoia gedachten van mij zijn. haha
net met de game begonnen en de game begint veelbelovend!! verhaal spreekt me erg aan, en denk echt dat deze game een topper gaat worden!! had alleen een klein vraagje, ik had een code waarmee ik een ninjacostuum kreeg ofzo.. die heb ik ge redeemed... maar ik kan hem bij change costume bij ingame niet zien... krijg je die later pas... of weet iemand dat??
Zal er bij moeten staan als goed is? Is het anders geen '' Avatar ninjacomstuum " ? Wat je eventuel ook kunt doen is; Kijk eens op je hardeschijf van de 360 (Dan uiterraad bij het spel kijken of daar de Ninjaconstuum bij staat, zo niet dan is er iets verkeerd gegaan.
nee staat echt costuum voor ingame maar ga het vanaaf nog een x proberen en als het weer niet lukt spam ik hier wel dood vind het trouwens een erg ondergewaardeerde game! deze game is gewoon GEWELDIG alsik wist dat het zon topper was was ik er veel eerder mee begonnen vind alleen 1 nadeel, je kan geen engelse stemmen + Nl subs doen tis of puur engels, of NL + nl subs
game nu bijna uitgespeeld, snap eht niet dat deze game zo weinig aandaht krijgt heerlijke actie RPG met leuke bosses en toffe boss fights ik krijg de stemmen vande game ook niet meer uit mn hoofd lol
ik ben toch heel benieuwd hoe anderen deze game vinden? ik vind em eigenlijk nog vetter dan enslaved, meer puzzels en actie tof verslavend verhaal en vette bossfights!