Aaand it is, once again, tiime foorrr....hahahaaalooo Reeeeach.
Oke, Halo Reach. Nu na ruim 180 potjes te hebben gespeeld, once again, my judgement.
Halo Reach zit echt goed in elkaar. Serieus. Armor Lock, Sprint is gewoon awesome. Paar erg sterke maps, zoals Cliffhanger! Zealot Arena is ook sterk, dan moet je even die mancannon in de ruimte achterwege laten want echt..Bungie, waarom. WHY.
Anyway, The Cage is ook aan. Verder is Pinnacle ook goed, samen met die andere Halo 2 remake. Tsjah, het is nou eenmaal spijtig dat de beste maps meteen die uit Halo 2 zijn + de Forge maps. Mag verder te pret niet drukken,maar sommige maps, zowat de helft van allemaal, falen gewoon, zo, tergend, echt tergend, hard.
Allereerst Countdown. Kutste map. OOIT. Waarom? Omdat Bungie, leuke Bungie, er weer een shotgun en een sword in ragt. Als je een van die 2 wapens hebt, ben je automatico, automatisch de winnaar. Zelfde met, deze map is nog eigenlijk erger: Swordbase! Wie kent dat plekje niet? Dat je leuk omhoog vliegt met die portal, en er staat een vieze aap, standaard te campen. Wel lekker dan dat je met je Armor Lock iemand kan ownen met een zwaard, maar iemand met een shot is toch vrij lastig. Werkelijk waar te triest voor woorden dat dat echt, het enige plekje is op de map waar iedereen naartoe gaat en waar het daar eigenlijk allemaal om draait..die plek. Fuck die map, mancannons daar werken ook voor geen meter, echt. WEG MET DIE MAP.
Deze 2 maps mogen dan van mij ook verbannen worden. Ik erger me dan ook compleet aan dat hele Matchmaking systeem, waar je 8 van de 10 keer met die 2 maps speelt, en de rest wordt weggevoted. Please, ik wil het oude multiplayer systeem! Ik wil zelf maps aanmaken en gamen maar! Maar nee hoor. Fok Bungie maar.
Wtf is er verder aan de hand met die Covenant schietgun in Countdown. Jeweetwel, die met die laserbommen. Overpowered as hell. Way to go. Je kan letterlijk je reet niet moven als daar vol op je gepeund wordt. En Invisible moet ook echt verbannen worden. Oke, have fun als je ontzichtbaar wilt rondlopen, no big deal, maar echt, weg met die Radar Jammer! Ontzettend irritant.
Ook wat ik echt niet snap, is dat je weleens met 1 shot iemand gewoon voor z'n hoofd peunt met de DMR, als zn schild weg is. Hup kill. Maar soms moet je ook weer eens 6x voor z'n hoofd peunen wil ie doodgaan. Ik snap er af en toe echt he-le-maal geen reet van.
Sorry hoor, maar qua multiplayer heeft Bungie echt zo wel zijn steekjes laten vallen.
Zo, ik rest me case weer.
Laatst bewerkt: 5 mrt 2011