The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wel een van de vetste quest moet ik zeggen. _O_

2. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Yeuh, vandaag Arena uitgespeeld!
    Wel vreemd trouwens (Origin of the Gray Prince: SPOILER!!)
    [SPOILER1]dat omdat de Gray Prince "niks doet" in het laatste gevecht je de Dark Brotherhood quest activeert... hij laat zich gewoon vermoorden :F:[/SPOILER1]

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    [SPOILER1]Beter juist. Scheelt een rotgevecht. ;)[/SPOILER1]

4. Seh

Seh Guest

Hij zegt alleen dat het vreemd is, niet dat het hem geen rotgevecht scheelt ofzo.

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja maar Yellow zegt dat het een rotgevecht scheelt.

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Vraagt zich af hoeveel van de 9.479 posts Yellow in dit topic heeft gespamt :+

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Tsja, als we geen van allen zouden spammen was het hier een saaie boel. ;)

@ Bassie: Heb het een keer op een laag level geprobeerd. Zelfs op heel makkelijk is het nog moeilijk. Grenst of ovetreft zelfs het gevecht tegen Umbra, op een laag level, 8, ongeveer.

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Ah nee man, hij is niet zo heel erg moeilijk en ik speel hem altijd iets over de medium grens :)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het is ook maar net wanneer je hem doet. Ik heb zelf een keer The Arena afgerond toen ik net uit The Sewers was en dat was echt geen makkie.

Als jullie trouwens echt eens een bitchgevecht willen doen. Zorg dat je level 8 word of een save laad op dat level en probeer dan Umbra maar te verslaan. Heftig gevecht, maar de beloning is o zo groot.

Voor mij een van de stukken uit het spel die me echt een voldoening hebben gegeven. Misschien wel de grootste voldoening. Voor level 8 is het gevecht namelijk praktisch onmogelijk, als je rekening met mijn standaarden houd.

Als ik de gemiddelde speler neem, dan denk ik dat je het voor level 10-15 wel kunt vergeten tenzij je al zou beschikken over dikke spells en potions en dat is dus helaas niet het geval in het begin van de game.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Umbra moet je toch juist zo laat mogelijk pas pakken ivm het lvl van zwaard?

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Yellow jij bent zó slecht in dit spel , je hebt 1000 uur in dit spel gestoken en nog vind je 'm moeilijk op de allermakkelijkste stand.. Hoe dan?!

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Misschien omdat ik het op zo'n laag mogelijk level probeer en dus geen goede armor heb. Wat zei ik een post terug gast. :cool:

Ik ben niet slecht in het spel, leg het gewoon verkeerd uit. Ik ben sneller door de game heen waar anderen nog moeite hebben.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Pff Umbra, die rol ik zo op. Met mijn Alchemy skills kan ik iedereen hebben. :cool:

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Waarom level 8? En niet level 7 of 9?

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb even een minimum gegeven aan dat gevecht. Heb het al eens op level 6 geprobeerd, maar zei is volgens mij level 11 ongeveer. Rekening houdend met het levelsysteem in de game zou level 8 logischer zijn. Ik hou er rekening mee dat vijanden drie levels hoger dan jijzelf nog wel te verslaan zijn, maar meer levels verschil niet. Verder hield ik er destijds ook rekening mee dat zei veel betere armor had en bovendien harder toesloeg dan ik. Zoveel factoren wil je dit gevecht op een laag level tot een goed einde brengen. Als je level 23+ bent met Deadra Armor is het natuurlijk een piece of cake, dat zal ik ook niet ontkennen. Het is alleen dat ik altijd als eerste voor haar armor ga, plus zwaard, omdat die al vanaf level 1 in wezen beschikbaar is. ;)

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Umbra is level 50, dus hier klopt geen zak van.. Umbra is het moeilijkste te verslaan op level 1, en niet op 8. Hoe je daarbij komt is mij nog steeds een groot raadsel. En ik vind het stiekem hilarisch dat jij vind dat iemand die 4 levels hoger is dan jijzelf te verslaan niet lukt. En dat voor iemand die nog op het makkelijkste speelt ook?! FYI, heb het zojuist even geprobeerd, en met mijn schamele level 18 lukte het me ook. Moeilijkheidsgraad net iets rechts van het midden.

Plus, je eigen level zegt vrij weinig. Als je heel goed levelt, kun je op level 10 beter zijn dan level 14. Oftewel dat jij zegt dat het met level 8 moeilijker is ligt compleet aan jouzelf, niet aan de andere. Plus uiteraard het feit dat jij op een andere moeilijkheidsgraad kan spelen dan anderen, maakt het nogal nutteloos om te zeggen op welk level de game 'het moeilijkst' is. Ik waardeer je enthousiasme, maar als Elder Scroll liefhebber stoort het me mateloos dat je zo vaak met zelfverzonnen dingen aankomt en compleet verkeerde 'info' geeft aan de mensen die hier komen...

En van iemand die 1000en uren heeft gespeeld, had ik wel verwacht dat hij wist dat de wereld van Oblivion meelevelt met jezelf. Dus je laatste zin, kun je die uitleggen?

Laatst bewerkt: 7 mrt 2011
  17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Oh noes, kan m'n oblivion disc nergens vinden. Nu kan ik mijn super Monk niet aanmaken vandaag. :'-(

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee niet echt, maar je vergat het feit dat ik altijd makkelijk speel. Dan lijkt level 50 ook niks, maar zelfs op een laag level is het nog een moeilijk gevecht. ;)
    Probeer wel gewoon eerlijk tegen jou en de anderen zijn, ook al zijn de woorden wat verkeerd.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Het is juist een relatief heel MAKKELIJK gevecht, aangezien je blijkbaar met level 8 haar ook kan verslaan. De Painted Trolls zijn bv gelevelt op precies JOUW level. Doe je die quest op lvl 8, zijn de trolls ook lvl 8. Dat is het principe achter Oblivion leveling.
    Die trolls zijn relatief dus veel beter. 2 van die trollen zouden Umbra dik ownen als ze lvl 10 waren.

Verder begrijp ik eigenlijk nog helemaal niet wat hierboven staat? Ik vergeet helemaal niet dat je op makkelijkst speelt, dat staat er zelfs ;). Het gaat er mij gewoon om dat je weer allerlei foute dingen zegt.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Umbra is altijd even sterk. Dus lvl'en heeft wel invloed.

Maar hoe hoog het lvl moet zijn minimaal is niet in te schatten. Hangt er vanaf hoe sterk je build is. Met poisons en een summon gaat het wel redelijk op een laag lvl. Mij was het best makkelijk gelukt. Zolang je maar afstand weet te houden en genoeg heals(voor het geval dat) en in mijn geval pijlen meeneemt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina