Umbra is level 50, dus hier klopt geen zak van.. Umbra is het moeilijkste te verslaan op level 1, en niet op 8. Hoe je daarbij komt is mij nog steeds een groot raadsel. En ik vind het stiekem hilarisch dat jij vind dat iemand die 4 levels hoger is dan jijzelf te verslaan niet lukt. En dat voor iemand die nog op het makkelijkste speelt ook?! FYI, heb het zojuist even geprobeerd, en met mijn schamele level 18 lukte het me ook. Moeilijkheidsgraad net iets rechts van het midden.
Plus, je eigen level zegt vrij weinig. Als je heel goed levelt, kun je op level 10 beter zijn dan level 14. Oftewel dat jij zegt dat het met level 8 moeilijker is ligt compleet aan jouzelf, niet aan de andere. Plus uiteraard het feit dat jij op een andere moeilijkheidsgraad kan spelen dan anderen, maakt het nogal nutteloos om te zeggen op welk level de game 'het moeilijkst' is. Ik waardeer je enthousiasme, maar als Elder Scroll liefhebber stoort het me mateloos dat je zo vaak met zelfverzonnen dingen aankomt en compleet verkeerde 'info' geeft aan de mensen die hier komen...
En van iemand die 1000en uren heeft gespeeld, had ik wel verwacht dat hij wist dat de wereld van Oblivion meelevelt met jezelf. Dus je laatste zin, kun je die uitleggen?
Laatst bewerkt: 7 mrt 2011