WTF mijn auto wordt de hele tijd onzichtbaar. Het is dan wel een zwarte scuderia spyder, maar het is toch echt geen batmobile.
stfu, ik wil gewoon weten wat het is. De game is toch veel te snel saai als je niet vaak nieuwe dikke auto's kan kopen.
Is er een andere manier dan, wanneer je bijna alle championships hebt voltooid? Volgens mij niet Om Ic3DFire even te quoten:
Je kan races gewoon nog een keer starten, alleen of je dan aan het eind ook weer die cup bonus krijgt als je wint, geen idee. Zal dat zo voor de gein wel is testen. Verdien zelf genoeg door af en toe een beetje te pokeren. Een keer level 4 toernooi winnen en je hebt er weer 2 miljoen bij. \o/
iemand de cupglitch al gevonden? ik kan het niet vinden en weet iemand iets af van deze glitch?? [yt]LjxhrnznsP4[/yt] Gozer heeft gewoon een politie auto in zijn garage?
Note: There are in-game rewards for doing the Online Chase Mode as Police: After 5 arrests you are awarded a Police sticker set. After 15 arrests you are awarded an Ibiza Policia uniform. After 35 arrests you are awarded a Dodge Viper SRT10 Ibiza Policia car.
Easy Money? 't kan zo vele malen makkelijker (en sneller IMO tov de CupGlitch waar je eerst alles gold moet halen...) PM me maar
Easy Money is leuk, maar je haalt de game wel een beetje overhoop, nu moet je nog racen om geld te verdienen, geld verdienen om een nieuwe auto te kopen, nieuwe auto kopen om aan nieuwe race mee te kunnen doen etc. Misschien als je wat verder bent dat het dan leuk is, maar nu aan het begin ga ik het nog niet gebruiken, mss 1 keertje om te testen
Ligt aan het soort spel vind ik. Tdu is een cruiser, thats it. Beetje chillen. Zoals eerder gezegd is er geen economie, dus benadeel je niemand. Maar ieder voor zich natuurlijk.
Je benadeelt niemand nee, maar ik vind het race- en verhaalelement zeker leuk, ik ga ook niet allemaal dure auto's testdriven, gebruik ik alleen als ik echt een auto wil kopen, vind juist die opbouw leuk