[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 18]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Blijf de acteerprestaties van Portman wat overschat vinden. Eerste gedeelte was erg vlak imo, later wel beter. Dat de balletscene zo realistisch wordt neergezet heb ik trouwens in een recensie van een professioneel ballerina ontkend zien worden, dus dat is misschien ook vooral een erg bevooroordeelde indruk die we te zien krijgen.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind ik een 8 nog laag als ik lees wat je ervan vind. ;)
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    9 en 10'en bestaan niet, althans dat vind ik. Ach ja, misschien raar, maar ik ben ook die gast met de 3 . . .
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik zet de torture manieren wel in de spoiler.

    1. iemand kwam met zijn voet in een klauw te zitten, de klauw ging door zijn poot waardoor hij nergens heen kon (in een bos). Die chick bind hem vast, stopt eerst een dode rat in z'n mond waardoor hij gaat kotsen, vervolgens gaat ze met een vishaakje zijn ogen eruit trekken, terwijl hij vergaat van de pijn laat ze hem daar achter met wat kruimels op zijn buik waardoor de kraaien hem opvreten.

    2. Een andere dude wordt knock-out geslagen wanneer hij die maat van hem ziet in de klauw, hij wordt boven een bad vastgebonden, wanneer ze komt stopt ze zoutzuur in het bad en doet ze de gootsteen open en duwt ze zijn hoofd in het bad waardoor zijn gezicht verzuurd, uiteindelijk zie je dat zijn gezicht helemaal weg is gebrand.

    3. Ze krijgt hem te pakken door bij zijn tankstation in een sexy outfit met haar rug naar hem toe aan de auto sleutelt, zodra hij erop af loopt om te helpen slaat ze hem neer. Hij wordt wakker terwijl hij is vastgebonden, er zitten metalen stekels in zijn mond, eerst gaat ze zijn tanden allemaal kraken, vervolgens snijdt ze zijn tong eraf, en omdat hij een bijdehante bek blijft houden knipt ze zijn lul eraf en stopt ze deze in zijn mond (hij zij dat ze slecht pijpte). ze laat hem net als de andere 2 sterven van de pijn.

    4/5. Het watje van het stel werd paranoïde en ging trippen, op een gegeven moment zat ze bij hem op de bank en hij dacht dat hij gek werd en ging naast haar zitten, ze wurgde hem met een touw en liet hem met doek over het hoofd in een gebouw zitten wat je aan het einde van de film pas zag.
    Vanuit het huis van de sheriff belde de dochter van de sheriff dat de nieuwe nanny geweldig was, toen kwam hij met de nanny aan de lijn en bleek het haar te zijn, hij freakte dus uit en ging snel naar het huis toe maar ze was al weg met het kind naar school.
    Daar wachtte zij hem op en sloeg hem knock-out. Hij werd wakker met een shotgun in de aars die ze steeds dieper in zijn aars ging duwen, toen zag je dat ze de shotgun met een touwtje had vastgemaakt aan de hand van dat watje (nummer 4). Zodra hij zijn rechterhand zou bewegen zou de shotgun afgaan waardoor de sheriff in zijn aars zou worden geschoten en het watje in zijn gezicht. De laatste scene was dus dat hij wakker werd en zei; huh sheriff?! en door de shotgun waren de ogen er bij de sheriff uitgeknald en was het gezicht van het watje ook eraf geschoten.
    Het is alleen onduidelijk wat ze met de dochter van de sheriff heeft gedaan.
     
  5. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Euh.. Heb je de film wel gezien?

    1. Er worden geen ogen uitgetrokken. Zijn oogleden worden door deze vishaakjes opengehouden en zijn gezicht ingesmeerd met visse-ingewanden. Hier komen kraaien opaf en pikken zijn ogen uit. Als je een paar kruimels op je buik hebt word je niet opgegeten door kraaien...

    2. Ze duwt zijn gezicht niet onder het zuur, dat doet hij zelf doordat hij zichzelf niet op eigen kracht boven het water kan houden.

    3. Watje? Gast, deze jongen was geestelijk gehandicapt...

    No offence uiteraard, maar volgens mij heb je echt e.e.a. van het verhaal en de film gemist...

    Vette film overigens. Lekker ziek sfeertje, goed uitgewerkt verhaal.
     
  6. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Die kameleon is geweldig 8)
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Inderdaad. Ondanks dat ie niets daadwerkelijk zegt, su-per.
    Best sidekick so far. :cool:

    [​IMG]
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net hier (samen met Gdzr) The Sixth Sense (#136/250) gezien. Ik heb vaak wtf gezegd, maar [spoiler1]niets was zo'n wtf moment als de plottwist aan het einde.[/spoiler1]
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Net The Godfather gekeken.
    Vond 'm wel goed, maar niet zo geniaal als menig ander.

    Neemt niet weg dat ik deel 2 & 3 nog wel ga kijken.
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb die hele box ook een keer gehaald. Deel 1 gezien. Vond het allemaal erg langdradig. Weet niet of ik deel 2 en 3 daarna nog gezien heb. Misschien wat om deze vakantie alle 3 delen is achter elkaar te gaan kijken :)

    Deel 1 duurde ook 3 uur ofzo toch?
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Yup, uurtje of 3.
     
  12. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Misschien dat hij het weet.

     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Is al jaar of wat geleden toen ik 'm heb gehaald :) Misschien was het maar 1,5 uur maar leken het er 3 ;)
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    waarom zou een 9 niet bestaan?
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Perfectie bestaat niet in mijn ogen. Want wat maakt een film nou perfect? Een mening van een persoon hoeft niet perse de andere zijn mening zijn. Hoe goed een film ook is, iedereen heeft een andere kijk erop.

    It's in the eye of the beholder . . .
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    En het glas is zeker ook half leeg bij jou?
    Wat een pessimistische instelling :p.
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Pessismistisch? Helemaal niet ! Dat is precies wat ik bedoel . . . Jij vindt het pessismistisch, ik vind het realistisch. It's in the eye of the beholder.

    Wat voor de één perfect is, is voor de andere misschien een 8 waard. De marge van een cijfer is 8 is anders dan de marge van een 9 of 10.

    10 impliceert imo dat iedereen hem fantastisch vindt en dat is nooit zo.
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat cijfer is jouw beoordeling van de film en niet een overall gemiddelde van iedereens mening. Anders kan je net zo goed het cijfer van IMDB overnemen.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Daarom is het toch persoonlijk? Ikke niet snappe. . .
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Films een cijfertje geven is sowieso tijdverspilling. Lekker een beetje films van verschillende genres met elkaar gaan vergelijken.

    *rent hard weg uit dit topic b4 the shitstorm.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina