*mega schop* Jaja, wat een game dat OpenTTD. Er is weer een heuze XBW Server! IP: lapserver.schenco.nl Password: xbw Versie: 1.0.5 stable Server is voorlopig nog niet 24/7, dus niet bitchen Status:
Hier wat pics van mijn treinnetwerk: Totaalshot van 3 van de 4 belangrijkste stations. Mainline loopt van links naar rechts. - Safinbridge Valley: hier komen alle goederen van mijn fabrieken, personenvervoer in de stad en per vliegtuig, is gegroeid tot de grootste stad op de kaart . - Wranwell Ridge Woods: houtzagerij; alle hout wordt bij deze zagerij gedropt, goederen gaan naar Safinbridge Valley. - Safinbridge Heights: fabriek; alle graan, vee en staal van hoogovens komt bij deze fabriek. Detailshot van een deel van mijn netwerk met aftakkingen op de mainline.
Werkt het ook op W7? Ik snap vrij weinig van het instaleren. Registreren in Directory oid. lolwut. edit: Gelukkig, het lukt me nu. Nu nog maar eens uitvogelen hoe het spelletje werkt.
@AVHAHA: Je hoeft niks te installeren. Je hebt OpenTTD bestanden, die dump je ergens. En de orginele transport tycoon graphics bestanden heb je alleen nodig, die zet je in de data map van OpenTTD. Check de readme van OpenTTD.
Maar dan begrijp ik nog steeds niet waarom ik ze dan niet in een keer krijg. Onlogische rechten shit ook altijd. Maar zoals ik al zei, het is me al gelukt. Het spel begrijpen is 10x keer moeilijker hehe. Speelt wel bagger op een laptop(geen muis) trouwens.
Er is een aardige modcommunity nog steeds bezig met nieuwe graphics, nieuwe industrieen, nieuwe voertuigen e.d. Check deze bijv:
Volgens mij hoeft de server dat niet te veranderen maar is het client side Edit, nieuwe banners met soft edge. Oude versies: Nieuwe versies:
Wat een paar bushaltes doen... Leuk Jorrie, de steden zijn onderhand bijna aan elkaar gegroeid Ik heb trouwens ook wel een leuke brug (alleen kost het superveel geld om het te bouwen )