[XOne] Test Drive Unlimited 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 feb 2011.

1. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb het precies zo gedaan, alle races heb ik gewoon op de eerlijke manier gedaan. Zuinig doen met geld, alleen auto's/huizen kopen die ik nodig had. Alleen vanaf die ene cuprace op Hawaii heb ik die glitch dus gebruikt. De meerwaarde? Ik loop langer te klooien als ik teveel geld heb uitgegeven aan de verkeerde auto. Dan mag ik onderbetaalde challenges gaan completen, die nergens op slaan.

Uiteindelijk als je alles gecomplete hebt kom je een keertje aan 10miljoen max (dan praat ik over races/cups/challenges). Als je op zijn minst 40 miljoen nodig hebt om de auto's en benodigde huizen te kunnen kopen (en ze dan nog niet eens allemaal kan tunen is: nog +-10/15miljoen extra) dan is het herhalen van de offline races, voor bedragen van 1000>10000 per race max, echt niet leuk.

Trouwens, reken er wel op dat het na de patch, die hopelijk toch deze week uitkomt, niet meer werkt.

@Hieronder:

Meh, je hebt mijn edit gemist :mad:

Laatst bewerkt: 6 mrt 2011
  2. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Kan ik me voorstellen, dan zou ik het ook gebruiken ;) Maar ik zit nog aan het begin, mede door corrupte save, dus ga t nog niet gebruiken om niet de opbouw uit het spel te halen.

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Je wordt echt niet gebanned of gewaarschuwd ofzo als je over glitches praat hier hoor. Daar is namelijk niets illegaals aan. ;) Dus share je ervaringen hier! :+ Ik wil het weten namelijk. :9 Die cup glitch is me teveel werk. :+ Zet het desnoods in een spoiler.

4. rocoma

rocoma slow and ugly

Leuk Bevonden:
    0
    "je haalt de game wel een beetje overhoop" ???
    volgens mij is het spel zelf daar veel beter in dan iemand
    die uit verveling maar een money cheat gebruikt om aan wat vette auto's te komen
    geld verdienen op "eerlijke" manier word niet makkelijker met championchips die niet gestart kunnen worden en clubs die niet toegankelijk zijn
    toch .

5. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Je hoeft je niet te verantwoorden door te zeggen dat Atari nog erger is, je moet het gewoon lekker zelf weten, je haalt idd de opbouw uit het spel zoals ik al beschreven heb, maar als je daar geen problemen mee hebt is het toch prima? ;) Gamen gaat om de lol, dus doe vooral waar je plezier in hebt.

Het spel werkt trouwens voor het grootste gedeelte prima hoor, je kan gewoon racen, geld verdienen en auto's kopen, dus wat dat betreft is er geen excuus. Ik hoop wel dat ze met die patch gaan komen, want straks is weer mn savegame verneukt. Heb nu wel een backup gemaakt, maar das ook niet altijd een garantie heb ik gelezen.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Waarom haalt het de opbouw uit het spel? Na de eerste 2 cups heb je opeens zoveel geld dat je ook al geen problemen meer hebt met auto's/huizen kopen, dus kan je er net zo goed nog 30 miljoen extra bovenop gooien. :p

7. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Dat is niet waar, na de eerste 2 cups heb je 150.000 ofzo en ik lees juist dat je aan het eind na alle cups niet genoeg geld hebt voor alle auto's en tuning etc.

De opbouw dat je moet racen om geld te verdienen, geld verdienen om nieuwe auto's te kopen, nieuwe auto's kopen om aan nieuwe races mee te kunnen doen, nieuwe races doen om geld te verdienen etc.

Maar nogmaals, doe waar je zin in hebt, daar is deze game bij uitstek voor gemaakt.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik heb het over cups. Daar krijg je respectievelijk 1 en 2.5 miljoen voor + een goede auto. Tussendoor doe je ook gewoon die andere races en ik had al gauw 4 miljoen, terwijl ik nog genoeg garageruimte had. Nou, met 4 miljoen kan je aardig auto's shoppen als je niet alleen Bugatti's koopt. :+

Ik heb het niet over alle auto's kopen. Ik heb het puur over het feit dat die beperkte keuze aan auto's die je aan het begin hebt en die het juist interessant maakt vanaf de tweede cup totaal weg is.

9. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ok, ik heb alleen nog maar 2 C4 championships gedaan en net een Range Rover Sport HSE en Alfa Romeo Brera gekocht om aan de A7 en B4 championships mee te kunnen doen ;) Savegame was corrupt dus ben opnieuw begonnen en daarvoor was ik ook niet verder.

10. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    Pff die A1 & A2 license zijn best pittig om te halen

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik vind het slappe van die licenses een beetje dat ze je in een kutbak laten rijden... Zoals bij A4, waar je zo'n Aston Martin krijgt die al bij het minste geringste uit de bocht vliegt.

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind die A3 license al belachelijk moeilijk. :+ Of is dat A4? Dat zou ook kunnen.

Maar nogmaals: Heeft er iemand zin om vanmiddag ofzo een epische tocht over Hawaii te maken?

Het wordt echt tijd dat ze de patch uitbrengen joh. Club XBW moet weer een feit worden. En ik vind dat we hem op dezelfde plek op Hawaii moeten maken als in TDU1. Hiero:

Ik hoop dat er trouwens nog DLC komt met:

Lamborghini's (ook de nieuwe Aventador)
    Pagani Huayra
    Tesla Roadster

Laatst bewerkt: 7 mrt 2011
  13. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    Naja de A4 + A3 license vond ik ook al behoorlijk moeilijk, als je bv het volle circuit moet gaan rijden met die bout amg

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Daarom kies ik tijdens de championships ook altijd auto's als de Jaguar XKR. Niet zo snel als de Aston Martins, maar met die auto kan je tenminste nog bochten maken. :+

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Game is nu wel super saai trouwens, met (bijna) alle auto's in je garages :+

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Als jij zorgt dat ie daar komt, top! Mooi plekje?

Ik hoop toch nog steeds op de Italia 458 voor de Xbox.

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Als ie niet 3 miljoen kost nu ofzo dan koop ik hem wel. :+

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ach, anders koopt Iced m toch. Die heeft volgens mij zat geld. :+

19. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Alle clubs zijn toch 50.000 in het eerste level? ;)

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Servers voor Clubs zijn offline.

Deel Deze Pagina