Sorry, ga zo al slapen. Morgen weer school. Kan je morgen ergens? Voeg anders mn gamertag maar toe. Met welk team speel je vaal? Kan ik even een tactiek verzinnen haha .
Speelde net tegen iemand met 5200 punten. 1e wedstrijd oppermachtig. Kwam 3-0 voor in de 1e helft door 3x Aduriz (Valencia). Door de goals uit 2 hoekschoppen (res min. 66 + 79) werd het nog spannend. Even op balbezit spelen en de dreigingen op een gelijkmaker waren weg. Balbezit: Valencia 62 om 38 voor Juventus. 2e potje was het spelbeeld hetzelfde: ik balbezit en de kansen via de flanken, en hij counteren. Bij rust 2-1. Soldado en Aduriz de doelpuntenmakers. Del piero maakte voor rust nog de aansluitingstreffer. Helaas door een goal in de 88 minuut verloor ik. Kopbal van Del Piero was te goed ingekopt om hem te keren. Daarvoor had Iaquinta voor een gelijke stand gezorgd.
Was erg teleurgesteld. Twee keer stunten tegen een persoon met veel wedstrijden op zijn naam, is toch wel veel zeggend. Komende dagen nog even spelen en dan wel afmaken!
Laatst bewerkt: 7 mrt 2011