FIFA 11 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Never mind.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2011
  2. Seh

    Seh Guest

    Op verzoek aangepast.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 mrt 2011
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Twee potjes gespeeld tegen Viktortje, PSV tegen Ajax.

    2-1 gewonnen
    Eerste helft volledig voor hem, met vijf schoten op doel tegen nul. Tweede helft kreeg ik vier kansen (waarvan drie échte kansen) en scoorde er twee, beetje 'overpowerede' Berg (:+) goals. De twee-één was standaard FIFA-rebound goal, maar aanval ervoor was netjes.

    1-1 gelijk
    Ging al gelijker op, PSV meeste balbezit. Jammer dat het beetje lame eindigde mja.
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2011
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vanmiddag ongeslagen streak (6 win) van 9 duels, verlies ik de connectie met EA servers tegen Viktortje.

    Heb net weer vijf potjes gewonnen, verlies ik de connectie wéér met de EA servers. Nog nooit eerder gehad, en nu twee keer in één avond. Kut servers :emo:.
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    En een potje dat je uit de server werd gekicked toen ik de 2-0 ging scoren:+

    Eerst potje was ik eerste helft beter, wel grote kansen gehad. Tweede helft jij beter tot 65ste minuut.

    Tweede potje jij eerste helft beter, mooie goal van Toivonen, lucky goal van mij, tweede helft ik veel beter, jij trapt in de 87ste minuut me doorgebroken Hamkaas door wat erg jammer is.
     
  6. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Goodjob Siemen! Hamkaas verdient een doodschop :+:thumbs:
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Que? 8)

    Mochten jullie nog wat potjes tegen mij willen spelen, laat gerust een bericht achter.
     
  8. witloof

    witloof Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand die weet of je voor die achievement van 50 matches voor 1 proclub je ook gewoon als any kan spelen? Of moet je per se 1 speler zijn?

    Bovendien ben ik op zoek naar mensen die die proclub cup achievement willen halen.
    gamertag: ewoud somers
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Sorry voor dat eerste potje, maar ben gisteravond twee keer van de servers gekicked.. terwijl ik dit nog nooit eerder heb gehad. Geen idee waarom, maar wel fucking irritant omdat hierdoor twee streaks verbroken werden :emo:.

    Over het neerhalen van El Hamdaoui had ik al een uitleg gegeven hé: was een slimmigheidje om te winnen, want vond wat er tien minuten geleden gebeurde toen ook extreem lame. Een mannetje op de lijn zetten bij een vrije trap op de zestien met Dzsudzsák, :+. Dus was beetje revenge 8).

    Sorry, sorry. Dit bedoelde ik:

    Tweede helft kreeg ik vier kansen (waarvan drie échte kansen) en scoorde er twee, beetje 'overpowerede' Berg () goals.

    ;)
     
  10. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik met mn eigen poppetje vrijetrappen trainen in de arena? kan nl. alleen in mijn geval met Ajax selectie.

    Me als fifa n00b toch nog mooie goal gemaakt http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/69287013

    Tijdens het seizoen met ajax (player) kom ik soms klote uit met mn conditie en "champions league" wedstrijden, is er ook een mogelijkheid om wedstrijden te skippen? de trainer stelt me zelf op tegen willem 2 terwijl we al bijna kampioen zijn, met een wedstrijd tegen liverpool voor de boeg.
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2011
  11. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zin in een potje vanavond?
     
  12. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wel, volgens mij heb ik jou al bij vrienden?:+
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Iemand die rond de 4000 punten zit (of hoger) en een ranked match wil spelen nu? :D
     
  14. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja nog wel. Nodig je wel uit in party ;)
     
  15. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Is goed
     
  16. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een seizoen van Career gespeeld met atletico en had mijn virtual pro naar 87 def gebracht, maar ik wil hem nu laten aanvallen dus deed ik een slechte club want ik ga aguero en forlan niet wisselen, maar nu kan ik mijn virtual pro niet naar de nieuwe club plaatsen, moet ik nu opnieuw beginnen met Career?
     
  17. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wilt er rond 8 ofzo potje spelen? Wil even tegen een paar mensen spelen :D
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2011
  18. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik straks (rond 22:30 uur) wel tijd voor een aantal potjes. *)
     
  19. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ga zo al slapen. Morgen weer school. Kan je morgen ergens? Voeg anders mn gamertag maar toe. Met welk team speel je vaal? Kan ik even een tactiek verzinnen haha :D.

    Speelde net tegen iemand met 5200 punten. 1e wedstrijd oppermachtig. Kwam 3-0 voor in de 1e helft door 3x Aduriz (Valencia). Door de goals uit 2 hoekschoppen (res min. 66 + 79) werd het nog spannend. Even op balbezit spelen en de dreigingen op een gelijkmaker waren weg. Balbezit: Valencia 62 om 38 voor Juventus. 2e potje was het spelbeeld hetzelfde: ik balbezit en de kansen via de flanken, en hij counteren. Bij rust 2-1. Soldado en Aduriz de doelpuntenmakers. Del piero maakte voor rust nog de aansluitingstreffer. Helaas door een goal in de 88 minuut verloor ik. Kopbal van Del Piero was te goed ingekopt om hem te keren. Daarvoor had Iaquinta voor een gelijke stand gezorgd.

    Was erg teleurgesteld. Twee keer stunten tegen een persoon met veel wedstrijden op zijn naam, is toch wel veel zeggend. Komende dagen nog even spelen en dan wel afmaken!
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2011
  20. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb volgens mij nog nooit Fifa gespeeld tegen mensen van XBW:+. Alleen tegen Ralluf volgens mij in een ver verleden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina