Idd. Haal je trouwens elke achievement van deze game, en hoe ver ben je met de missies? Ik zelf heb missie 5 uitspeeld en ben veel aan het choasen in de steden om zo meer te unlocken. Speel overigens op Hardcore "erg lastig " Maar dat mag de pret niet drukken. En natuurlijk briljanten achievements halen!
De laatste missie die ik gisteren speelde was dat ik een traitor moest doden, die ging ervandoor in heli, maar dat was niks wat mijn heli met twee railguns niet kon fixen . Ik heb vooral de humoristische achievies gehaald, zoals pinata party en hangman. Ook 50 headshots, dat soort dingen.Ik moet nog de achievies hebben om 30 vijanden dood te rijden ofzo, ze van een hoogte afsleuren naar hun dood toe ,en die wrecking ball , maar genoeg heb ik ook nog niet.
Ik wens je veel succes met alle achieves halen in deze game, deed zelf iets van 70 uur over 75%... (Thank god dat de devs er geen 100% achievement in gestopt hebben, dat zou echt een van de onmogelijkste achievements ever zijn )
Ja en daar zou ik ook echt nooit aan begonnen zijn. Want zodra ik klaar ben met de story, dan ga ik over op andere games weer. Zo superleuk vind ik het niet om te 'kutten' in deze game, eventjes wel maar al vrij gauw wil ik weer een missie doen. Maar het is zeker een lache game.
Ik ga ook naar een andere game, als ik deze game uitgespeeld hebt. Achievements halen is leuk, maar er zijn ook onmogelijk achievements om te halen. Zo als " wereck ball. "
Die is niet moeilijk, ga gewoon naar een willekeurig vliegveld, behalve die bij de grote stad. Zoek een pick up truck, maak daar een klein jacht vliegtuigje aan vast en ga wat rondrijden over de enemies, het is leuk, en na enkele minuten heb je de achievement Een vriend van mij heeft btw ook de 75% chiev gehaald, ik ben maar op 56% afgehaakt
Ik had bepaalde achievies via deze video gevonden (pssssst...lekker wijffie in de video ook ) [yt]P8CKzgcvI1w[/yt]
Thanks, kan ik zeker wat mee. "Werkeck ball" archievment net gehaald, met advies is ie wel makkelijk.
WTF! sinds ik een skydive challenge heb gecomplete doet mijn parachute het niet meer. Heeft iemand anders hier ook last van?
Nope, inmiddels het spel uitgespeeld. Mja, de skydive dan ook nooit gehaald gelukkig. (Glitch) Krijg je 'm niet eruit als je het spel opnieuw op start?
uitgespeeld als in 75%? En nee ik heb heet zonet opnieuw geprobeerd. ik krijg niet eens de optie in beeld als ik stunt jump op een rijdende auto of op m'n motor.
Yeps, vorige week was het geloof ik of zelfs alweer langer geleden. Heb nog aardig wat achievies naar binnen gehaald, vooral degene die leuk waren. Maar na het uitspelen was ik ook wel blij...want damn...ik vind een game niet gauw te lang duren maar dat vond ik wel het geval met JC2
Just Cause 2 duurde wel vrij lang ja! Wat ik altijd het leukste vind, is in zo'n super groot vliegtuig te vliegen die je kan vinden op Panau Airport
Ja die zijn cool inderdaad, en om die wrecking ball achievement makkelijk te halen, is die zéér handig
Hm, wat blijft dit toch een heerlijke game Ik hoop écht op een JC3 aankondiging deze E3. En dat ze dan niet al te veel gaan veranderen. Gewoon weer een tropisch eiland waar ik de bewoners kan irriteren met mijn parachute en grapple hook. Deze beelden net opgenomen. Niet geworden wat ik er van had verwacht. Wilde spectaculaire shit waar ik eruit zag als een held. Helaas speel ik op het hoogste niveau en ga ik iedere 30 seconden dood. Dus dan maar deze, ehm... 'sfeerbeelden' [yt]LnAJnvr4KFE[/yt] [yt]aU7OjADnDqA[/yt] edit: Nee, vandaag lukt me niet veel. [yt]h466fiae8-M[/yt]
JC2 is inderdaad een geniaal spel! Prachtige gebieden, leuke voertuigen, vette wapens, originele missies! En @ je laatste vid vliegtuig opstijg fail: zó herkenbaar