[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Eigenlijk jammer dat er geen DS/Algemene games topic is, dus ik vraag het maar hier. Heeft iemand een mening over de volgende spellen:

-Radiant Historia
    - Shin Megami Tensei: Strange Journeys
    - Golden Sun: Dark Dawn
    - FF: The 4 Heroes of Light
    - Chrono Trigger
    - Dragon Quest IX: Sentinels of The Starry Skies

Zoals je ziet, wil ik veel RPGs spelen op de NDS. Suggestie's zijn ook welkom (hoeft niet persé RPGs).

Ik wou de R4DS gebruiken, maar ik heb niet zo'n zin alles DL'en, op te zoeken etc. Ik ben toch al gewend geld uit te geven aan echte games met de 360.

2. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Hmmm... genoeg goede RPG's op de DS. Maar Chrono Trigger is toch wel lekkerste old skool RPG die de DS te bieden heeft, want aan je lijstje te zien. Dan ben je daar eigenlijk wel op zoek naar.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Er is wel een DS topic, hoor. Alleen omdat hier bijna niemand met smaak op het forum zit wordt daar weinig gepost. :+

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Gezocht en gevonden :cool:. Ik stel daar me vragen voortaan. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met de spellen ^^.

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk stuk, ik ben zelf ook al eens bij Nintendo geweest in Nieuwegein. Kwestie van een afspraak maken en dan kan je er met een groepje games spelen. Toen ik er was, toen was er ook een chick. Een blonde marketing chick, damn, die was hot_O__O__O__O_

6. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben mezelf ook weer flink aan het hypen met die 3DS. Ik heb me zelf nog zo voorgenomen om hem niet met de launch te kopen, maar weet dat inmiddels al niet zo meer. Ben weer begonnen met allerlei DS spellen te spelen en dan begint het me toch weer te jeuken een nieuwe handheld.

Toch baal ik nog altijd dat ze geen handheld maken met een fatsoenlijk geheugen er in dat je spellen kan installeren of zo. Ik heb het opgelost door mijn spellen te downloaden voor de DS en op een R4 te spelen. Dan hoef ik in ieder geval niet elke keer als ik weg ga een stapel met losse spellen mee te nemen.

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik heb hetzelfde. Ik had mezelf voorgenomen eerst de kat uit de boom te kijken en hem pas later dit jaar te kopen, maar nu de release dichterbij komt begint het enorm te kriebelen. Ik wil die gadget gewoon hebben op de release, maar kan me gelukkig nog inhouden. Verbaas je niet als ik opeens eind deze maand wel zo'n ding heb. :+

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hoe is het online gebeuren deze keer geregeld? Meer de richting op van Xbox Live of nog steeds zo een gekut met friend codes?

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Volgens mij is er gewoon 1 friendcode voor je hardware, dus niet meer per game.

10. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt nu toch ook gewoon een sd kaart voor je DS? Dan kun je de spellen downloaden uit de DS Shop. Ik weet eigenlijk alleen niet of alle spellen daar te koop zijn, of dat het er maar een aantal zijn.

11. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Waar dan? ik kan wel naar enschede en utrecht ben heel benieuwd!

12. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inderdaad een SD kaart in mijn DS, maar die games komen niet uit de DS shop. Ik heb namelijk een acekard om mijn SD heen zitten.

Ik weet wel als de prijs weer 150 euro zou zijn, dan had ik hem gelijk gekocht. Ook dat nintendo heeft bekend gemaakt dat de 3DS onbruikbaar gaat worden als je een R4 gebruikt schrikt me een beetje af aangezien ik wel veel gebruik maak van mijn acekard, terwijl ik de games ook wel legaal in de kast heb staan. Ik hoef op deze manier niet en zelda voor de langere speelsessies en tetris voor even leuk en kort, nintendogs voor mijn zusje, etc. Tegelijkertijd mee te nemen.

13. smisser

smisser Girlpower!

Leuk Bevonden:
    0
    Tering 249 euro voor zo'n ding..
    Kun je net zo goed een xbox 360 kopen :p

Maarjah, het lijkt me toch wel het geld waard..
    Is alleen de grafische kaart verandert ( Uiterlijk natuurlijk ook ) maar ook de snelheid van het afspelen van game's ? Etcetera.

14. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
    Technisch gezien is natuurlijk alles verbeterd. De DS techniek is inmiddels ook alweer 7 jaar oud..

15. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Jup, die was het:thumbs:

16. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Hier zijn de plaatsen en tijden waar je het kunt checken:

• 9 maart 2011 - De Klanderij, Enschede - 10:00 tot 17:00
    • 10 maart 2011 - Hoog Catharijne, Utrecht - 14:00 tot 22:00
    • 12 maart 2011 - The Level, Arnhem - 23:00 tot 05:00
    • 13 maart 2011 - Alexandrium, Rotterdam - 11:00 tot 18:00
    • 16 maart 2011 - Winkelcentrum Polderplein, Hoofddorp - 10:00 tot 17:00
    • 19 maart 2011 - Hedkandi - Heineken Music Hall, Amsterdam - Tijd nog niet bekend
    • 25 maart 2011 - Schiphol, Amsterdam - 11:00 tot 19:00
    • 26 maart 2011 - De Barones, Breda - 10:00 tot 17:00
    • 31 maart 2011 - Winkelcentrum Paddepoel, Groningen - Tijd nog niet bekend
    • 2 april 2011 - Hilvertshof, Hilversum - 10:00 tot 17:00

Via een mail van mijn broer naar nintendo kan ik bevestigen dat o.a. Zelda, Resident Evil Mercenaries, Kid Icarus, Streetfighter te spelen/te zien zijn.

Morgen ga ik in ieder geval naar Utrecht:)

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Daar wil ik wel eens multiplayer mee spelen:+

18. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Shotgun! :+

Denk dat ik morgen ook even ga kijken in Hoog Catharijne.. vraag me af waar ze precies gaan staan.

19. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oeh, ik ga zeker even kijken, ik denk dat Schiphol de gelukkige is. Zal wel super druk zijn, komt hij die dag (25 maart) ook niet in de winkels te liggen?

20. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Jep de 25e komt hij uit. Ik em dan in ieder geval. Zal morgen wel wat neer kladderen hier wat ik er van gevonden heb:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina