Ik heb nog maar 10 miljoen, ik wou gewoon alles hebben en een 'kleine' reserve voor toekomstige dlc . Sommige mensen hebben zwaar overdreven met 100+ miljoen. Lijkt me lachen als je geld gereset wordt
I know, maar het wordt tijd dat ze online komen. Dit is een zeer, zeer, zeer slechte zaak. De game is al een maand oud en er is inmiddels niets gebeurd.
Ik had 40 miljoen, maar daar redt ik het nooit mee. Ik moet zeker nog 40 auto's en 30 huizen, terwijl ik nog maar 14 miljoen over heb...
*sigh* Net geprobeerd om met WinterBase een stukje te rijden, maar het mocht niet baten. Ik vind het toch wel echt kwalijk dat alle multiplayer dingen het niet doen in een game waar multiplayer zo belangrijk zou moeten zijn. Die championships beginnen ook saai te worden. Als er niet binnen een week een patch is verkoop ik de game.
Ik snap ook echt niet dat die approval voor die patch zo lang moet duren, volgens mij is hij nog nergens goedgekeurd toch? Dat zegt toch wel iets. Normaal volg ik bij een game niet of er een patch komt, dan krijg je gewoon af en toe een scherm als je een spel opstart, maar naar mijn idee duurt het dan toch niet zo lang? Misschien dat MS en Sony er toch niet helemaal tevreden over zijn?
Het is ook niet de bedoeling dat je alle huizen koopt . In het begin had ik ook 30 huizen gekocht op Hawaii, vervolgens bleek dat ik er maar 14 nodig had, en zelfs dan heb ik nog plek over.
volgens hebben alleen onderstaande achievements betrekking op het hebben van een huis My Beautiful Caravan: Own 1 house (caravan) Subprime crisis: Own one house from each level
Ben zo langzamerhand wel een beetje klaar met TDU2.. online werkt nog steeds voor geen kut. kom zelfs niet meer langs het openingsscherm als ik op live ingelogd ben. (offline gaat wel). Ik blijf naar een zwart scherm met laad icoontje kijken.. kan alleen terug naar het dashboard dan. bij Clubs gaf ie aan dat de TDU servers niet werkten.. we zijn nu bijna een maand na release en nog steeds niets dat werkt..
Ik krijg steeds meer het idee dat Atari gewoon te 'klein' is om een game als TDU2 goed uit te kunnen brengen. En anders hebben ze zich gewoon belabberd voorbereid. Super klote dat nog steeds niet alle functies werken. Ik kijk het nog even aan, voorlopig gaat ie op de plank.
Mja dan kunnen ze natuurlijk weken blijven roepen, voor mij is het nu wel genoeg. Game is afgeschreven voor mij, gemiste kans. Hij mag nu stof gaan happen.
Ik vermaak me er nog mee, dus blijf hem wel spelen. Maar die patch moet echt gaan komen, dit is belachelijk.