[SPOILER1]Dat shot kwam me wel erg bekend voor. Of het is al een keer naar voren gekomen of het is van een eerdere bruiloft(Marshall). Ach we komen er toch niet achter. Het was toch ook de roommate van een studente waar hij mee gedate had? En die gele paraplu zou er toch een grote rol in spelen ofzo? Nooit dat ze nog iemand gaan vinden die met al die clues klopt. [/SPOILER1]
[SPOILER1]Die bruiloft is toch van Punchy? Ted is daar toch best-man op die trouwerij? En ik vond het wel geinig hoe lomp er opeens werd aangekondigd dat het slecht afloopt tussen Ted en Zoey.[/SPOILER1]
Haha wat een briljante Barney ep toch ook weer Precies op het moment dat ik me afvroeg hoe het zou aflopen met Barn; [spoiler1]of ie for real was, kwam die slap heerlijk![/spoiler1]
Echt een vette aflevering ja. Maar wel een sad panda einde. Behalve het stukje wat daarna komt, dat is wel weer grappig.
Het is eigenlijk zo vervelend om bij te zijn met een dergelijke serie. Elke keer weer tergend lang wachten op een nieuwe ep Binnenkort maar een keer opnieuw beginnen bij seizoen 1
Het duurt idd belachelijk lang de hele tijd. Elke week een nieuwe aflevering wordt eerder uitzondering dan regel.
Jongens de volgende aflevering heet 'Legendaddy'. En jawel, volgens de geruchten gaat Barney hem nu toch echt ontmoeten. Ben benieuwd!
Het vervelendste is nog dat andere series ook (tijdelijk) stoppen rond dezelfde tijd. Nu heb ik al geen Big Bang Theory kunnen kijken, Top Gear is voor dit seizoen weer over en nu ook weer geen nieuwe HIMYM episode.