Ik heb het gevoel dat die kast straks erg gaat vibreren door het materiaal waar het van gemaakt is... Enige demping zou verstandig zijn denk ik! En uhm Daan, normaal sleeve je niet elk draadje apart, dan is het nut van sleeven een beetje weg. Je moet juist kabels bundelen en door 1 sleeve trekken. De voeding sleeve je bijvoorbeeld in zijn geheel zeg maar.. Nu heb je nog 100.000 draden door je pc lopen (en nog meer ruimte innemend ook), alleen in een ander kleurtje. Dan heb je tenminste ook niet zo ontzettend veel sleeve materiaal nodig..
Doen wel meer mensen per kabeltje hoor, het ziet er gewoon tof uit. Tenminste, als je een beetje afwisselt in kleur.
Ja, per draadj vind ik erg strak. En dat vibreren, klopt. Ik ben met een mogelijke sponsor in gesprek( fractical Design) of die mij 2 koffertjes met Dempings materiaal willen sponsoren, die alles wat je monteert kan dempen.
Ziet er tof uit. Maar niet verkeerd opvatten maar ik snap niet hoe sponsors jou willen als je je taalgebruik hier af en toe leest op het forum. Dus complimenten dat je dat voor elkaar krijgt.
Ik vind die sleeve van Daan helemaal niet strak staan, alles word weer dikker door de enkele sleeves, waardoor het ook veel ruimte gaat kosten. Een sleeve die om alle kabels gaat is imo veel netter en strakker.
Update!! Als eerste wil ik even mededelen dat Fractal Design mijn sponsor is geworden, ze sturen me 2 van deze set's op: Dan kan ik voorkomen dat de kast gaat trillen. Verder, heb ik niet erg veel gedaan vandaag. de 5 fan's heb ik uit elkaar gehaald, zodat deze makkelijk gespoten kunnen worden: Ik zit er aan te denken om een ontwerpverandering uit te voeren, op de manier die ik nu heb, past er geen GPU in namelijk. en dat is misschien met oog op de toekomst toch wel handig. Dus ik dacht in plaats van dit: Naar dit: Wat denken jullie, goed plan? Het control panel met de fancontroller etc komt dan onderin, en harddisks helemaal links boven. de onderkant zal ik dan met een metalen plaat afdekken, zodat het er erg strak uitziet! Ben er ook achter gekomen dat de tijd tot nu toe wel erg snel gaat! nog krap 7 weken, en dit moet er nog gebeuren: -Logo laten laseren -Plexiglas bestellen en snijden. -LED's in het plexi laten monteren -Coaten -Hardware bestellen -2 ventilatiegaten maken. -Kabels sleeven -Plaat voor de sponsors laten laseren - En nog genoeg wat ik ben vergeten Groeten, Daan
uhhm, hoop toch deze week wel weer een update te hebben ja En heb waarschijnlijk ook goed nieuws over een grote fabrikant die me gaat sponsoren!
Even zonder dollen Daan, het ziet er leuk uit, maar probeer eens wat aan je taalgebruik en de afwerking te doen. Ik vind het behoorlijk apart dat de sponsoren je nog volgen en je nog steunen, zeker als je de mate van afwerking zie en je taalgebruik over een mogelijke nieuwe sponsor. Just my 2 cents.....
Lekker relevante toevoeging.... Als hij het weet te regelen dan is dat toch mooi werk Je bent de tweede die over zijn taalgebruik begint ten aanzien van sponsoren. Laat Daan lekker aanrommelen en die kast in elkaar zetten
Exactly. Als je ziet wat er op Tweakers voor casemods gepost worden... http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1407466/0 (even for the record: hij bouwt een (compleet werkende) flame tank na uit C&C en stopt er een PS3 in)
Ja, de meesten hebben me gesponsord omdat het een idee is wat nog nooit eerder is gedaan (Orgineel dus)