Sheen is inmiddels officiëel ontslagen door Warner Bros. Als TaaHM terugkomt zal het sowieso zonder hem gebeuren.
Wauw, dat zou wel fucking geniaal zijn. Maar alsnog, TaaHM is geen TaaHM zonder Sheen... Maar als er iemand equally geniaal zou kunnen zijn in die rol, is het wel NPH.
Waarom zou Neil Patrick Harris in hemelsnaam de ideale vervanger zijn? Was het hele succes niet van Sheen's participatie in TaaHM omdat hij een uitgebluste acteur was toen hij begon aan deze sitcom? Hoor namen als Emilio Estevez, John Stamos, Michaal J. Fox, veel leuker dan dat irritantje ventje. Niet bijopgeteld dat Cryer en Harris een gelijknamig, mager fysiek delen, wat de titel zou reduceren naar Two Men.
Lijkt mij sowieso moeilijk om qua verhaal een nieuw hoofdpersonage er in te stoppen en ik zie het ook niet zitten dat iemand anders gewoon de rol van Sheen overneemt. Hoewel het jammer zou zijn dat serie op zo een manier stopt denk ik wel dat dit het beste zou zijn
http://www.cbs.com/primetime/two_and_a_half_men/ Hmmm.. Vanavond gewoon een nieuwe aflevering TaaHM dus...
Zie niet precies waar je dat vandaan haalt maar TaaHM is definitief op hiatus, er zijn geen nieuwe afleveringen geproduceerd sinds aflevering 8.16.
Vraag mij af (buiten het salaris om) waarom Kutcher het zou willen doen. Hij heeft een redelijk succesvolle film carrière en hij moet toch zelf ook wel weten dat hij op geen enkele manier die serie nog succesvoller/populairder kan maken dan Sheen
Zelfkennis hebben acteurs meestal niet zoveel. Dit verbaast me dan ook niet. Hij zal het vast als een grote uitdaging vinden, maar volgensmij heeft de beste man nog nooit een andere rol dan 'de domme naieve stoner' gespeeld.
Op de facebook pagina van Two and a half men zijn eigenlijk alleen maar negatieve reacties op dit nieuws.