Geen zin om zoveel moeite voor jou te doen. Ik heb overigens een NZBMatrix VIP account, misschien dat Sick Beard hierdoor makkelijker de serie's vind. Anyways, heb je alles correct ingevuld? (API key van SABnzbd, gebruikersnaam, wachtwoord etc) Skipped is goed volgens mij, heb het zelf veranderd naar wanted.
Jep, alles is ingesteld. Wat kost zon nzbmatrix account dan? En wat jun je er dan mee? En heb jij een Poort opengezet? EDIT: Nu een NZBMatrix account aangemaakt (Niet vip.) EDIT 2: Ennuu, moet ik mijn nzbmatrix gegevens invullen in Sickbeard? EDIT 3: Er staat ook bij 1 seizoen: Status Unaired.??
Het is wel beetje zooitje hoor dat spotnet, al die mensen zitten maar te schelden, spam-spots, request-spots etc. Was 7,5 jaar lid van FTD Ik heb een mac en heb nu spotnet-lite en dat werkt wel een heel stuk beter dan openFTD, wat een drama was dat eigenlijk. Ik heb het idee dat ik ook nog veel spots mis of er wordt gewoon nog een heel stuk minder gespot dan op FTD (wat ook wel logisch is) @ hierboven? wat gebruiken jullie allemaal zeg? voor windows had ik genoeg aan FTD + Grabit en nzbindex.nl/binsearch.net voor mac gebruik ik sabnzb + spotnet (nu dan) en nzbindex.nl/binsearch.net
op FTD werd in principe alles gespot, dus als er mensen op die sickbeard zaten en ook lid waren van FTD dan waren er vast wel genoeg mensen die een nieuwe aflevering op FTD zouden spotten (al was het alleen maar voor de kudo's) ik heb iedergeval bijna al m'n series zelfs inclusief ingebakken NL-subs gedownload op FTD. Het is nog ff afwachten hoe het op spotnet gaat verlopen, maar de meeste zijn daar gewoon verder gegaan waar ze op FTD waren gebleven.
Waarom niet? Zoeken, sorteren op formaat, klaar! Vond FTD beter, maar Spotnet will do just fine totdat er een nieuwe FTD-clone verschijnt..
Je hebt niks aan een NZBMatrix account die niet VIP is. @Mikecitybike Spotnet, CouchPotato, SickBeard, NZBMatrix, SABnzbd.
Zet alles is op 'Wanted' en probeer is een andere serie zoals Two and half men. Als het dan nog niet werkt kijk je je Logs & Errors ff na en zoek je het probleem.
Precies, als je een beetje weet van de nieuwsgroepen, de reguliere formaten en de posters dan heb je niet veel meer nodig
dat is wel heel erg hardcore, tenzij je wekelijks dezelfde posters/series volgt. niet iedereen upload ook een .nfo