[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb hem besteld bij Mediaoffer.
    En die hebben de release staan op vrijdag, dus helaas nog een paar dagen wachten.

2. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ben al 2 uurtjes bezig en ik denk dat ik hier de komende weken wel zoet mee ben:). Leuke is dat je een keuze krijgt uit 3 " histories " met ook een history van je savegame van Dragon Age Origins, die kan je dan gebruiken en de wereld reageert hier op. Het was al bekend denk ik.

3. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    heb hem bij de frs gehaald,.. normale editie..

4. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Daar hebben ze alleen de normale editie :emo: ik heb ook een Pre-order staan, dus ik wacht nog wel een dagje.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mooi, dat word dan Bart Smit of Dixons morgen. Denk Bart Smit, Dixons krijgt hem altijd later. Raar dat de FRS geen speciale versies heeft. De ene keer wel, de andere keer niet. Make up your mind.

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    twas raar bij deze game. je kreeg alleen sig. ed. als je voor 11 januari meen ik, had gepreorderd. en sommige winkels krijgen die sig. ed sowieso niet

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    wat zit er bij de signature editie dan?

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    De Signature Edition bevat:
    - Het spel.
    - Een voucher voor een extra speelbaar personage en extra missies.
    - Digitale soundtrack.
    - Exclusieve in-game uitrusting met unieke wapens, bepantsering en andere items

die character & quest kan je later ook downloaden maar tegen betaling I guess

9. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Er staat al DLC op de Marketplace8)
    E: Zal wel komen, omdat de Amerikaanse releasedate vandaag is.

10. luke33

luke33 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de signature editie al gehaald bij de eplaza in eindhoven\o/

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Vast wel; in de Dragon Age 2 Ultimate Edition.:9

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Op dit soort momenten vraag ik me altijd af waarom ik via internet pre-order. Dan word ik al een beetje jaloers op de mensen die al aan het spelen zijn. Al slaat dat nergens op, aangezien ik ook bezig ben met Gray Matter, Resonance of Fate en Beyond Good and Evil. Maar Dragon Age 2 lijkt me toch weer van een andere orde. Gelukkig is er voor de pc vandaag een patch gekomen waardoor de graphics een stuk verbeterd worden. Daar heb je dan weer niks aan als je de console versie hebt.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Later wel denk ik; want ook via de consoles kunnen ze een hoop tweaken en updaten. ;)

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

* Eurogamer – 8
    * RPGSite – 80 percent
    * Strategy Informer – 8.5
    * MTV Multiplayer – N/A
    * Joystiq – 4/5
    * Videogamer – 7
    * Game Informer – 7.75 (PC), 8.25 (Console)
    * IGN – 8.5
    * CVG – 9

Reviews spreken over dat ie ongeveer 30 uur duurt (ign althans), ze vinden het jammer dat alles zich wel in Kirkwall afspeelt terwijl de DA universum zo groot is en je er zoveel meer mee kan doen. Jammer dat veel omgevingen op elkaar lijken, zelfs dungeons. Verhaal is verder wel heel goed verteld, er zitten hele gave momenten in , combat is beter, inventory is beter,etc. Aldus IGN.

Laatst bewerkt: 8 mrt 2011
  15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    De combat vond ik de demo echt stukken minder... het ging allemaal zo snel. En veel te druk. Vond het langzame van Origins juist zo tof.

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ok cool. 30uur? ik heb mn eerste dao playthrough op 90 staan. de andere 3x op 40u. :-/

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    En net als bij vele andere games hangt het er maar net van af hoe snel je speelt en of je overal doorheen wilt vliegen. Ik heb in Origins geloof ik ook iets van 40 uur erop zitten en ben bij lange na nog niet bij het eind, het zou wel opmerkelijk zijn als DA2 echt veel korter is.

Dit klinkt wel vet..vAn eurogamer.

This lends proceedings a more bleak and confrontational tone than Origins, which traded in Tolkienesque myth. Dragon Age II is, at its heart, a political game. It places greater stock in the way you approach questions of society and culture than the binary quest choices of the previous game.

Choosing to save or destroy some sacred ashes feels like small beans next to some of the decisions you have to make here. Things still have a natural tendency to eventually boil down to either-or choices, but the path to get there at least takes you through a lot of grey areas. Often, the best you can hope for is to pick the lesser of two evils.

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik ben ervan overtuigd dat dit een goede RPG wordt. En hoeveel je ervan geniet...? Dat ligt helemaal aan je eigen definitie van wat een RPG moet voorstellen. Denk Mass Effect 2 qua filisofie. Real time gevechten (wel te pauzeren), veel filmpjes en mooie conversaties, veel keuzes om te maken, weinig stats en equipment keuzes.

Het "roleplayen" van je karakter zit ook bij DA2 niet in de stats, maar in de keuzes die je maakt tijdens de conversaties. Deze keer krijg je niet meer de kans om met voorgebakken reacties te reageren en dat zorgt er alleen maar voor dat je (hoe kan het ook anders) meer moet nadenken over de manier waarop je karakter reageert. Je roleplayed dus je karakter. Geniaal toch?

EDIT:

http://www.gamespot.com/pc/rpg/unnameddragonageprojectworkingtitle/review.html

Dus ook een 8 van Gamespot. Ik lees op veel fora teleurgestelde reacties en "zie je wel, de demo viel ook al tegen". Ik ben juist positief, ondanks alle jaren dat ik RPGs speel. Ook de review van Gamespot geeft mij hoop. Gamers, rare wezens zijn het. :/

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik keek nog helemaal niet uit naar deze game maar de demo heeft daar wel verandering in gebracht. De nieuwe combat past beter op de console dan die van het eerste deel en een Bioware game is altijd genieten qua verhaal en personages. En daar heeft het de laatste maanden in de games die ik gespeeld heb wel aan geschort.

Nu hopen dat ik ergens een signature edition op de kop kan tikken

20. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Play heeft hem vandaag verstuurd dus ik hoop dat ik dit weekend nog met de hero of Kirkwall aan de slag kan...
    Ik heb best nog eens zin in een game met een sterk verhaal na al het MvC3 geweld van de laatste weken 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina