[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 18]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig, ik snap echt niet wat mensen nou zo mooi aan steelbook's vinden.. vind ze een verkrachting van de dvd hoes.
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    En ik vind gewone amaray verpakkingen fugly als ook dvd amaray's.

    Ach ja, ik heb nog hoop. De duitsers zijn wel steelbook geil. Ik heb hier een aantal steelbooks waarvan jij er zeker wel , minstens 1 wel mooi vindt.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Tsja, je moet er wat voor over hebben. Heb een stukje van de bios versie op blu-ray gezien en dat ziet en klinkt toch een heel stuk strakker dan de dvd.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Geen release date?
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    I spit on your Grave

    Tja lompe horrorflick waarvan de eerste 60 minuten me niet echt konden bekoren. Voelde heel erg geforceerd shocking aan en als je Irreversible hebt gezien stelt het ook echt geen hol voor. Paar leuke kills verder maar om nou te zeggen dat dit een übernastyOMGwalgelijke film is... Nuh standaard horrorfilmpje dat verder best aardig weg kijkt.

    6/10
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hebbes!
    tnx :thumbs:

    ik schaam me overigens wel voor een aantal nog niet geziene titels.... (Godfather oa)
     
  7. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja daar komt iedereen wel is achter als je zo'n lijst aanvinkt
    Forrest Gump, Saving Private Ryan, Wall-E, La vita e bella zijn toch wel redelijk recente films die je toch nog maar ff moet gaan kijken :D
     
  8. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Vreemd genoeg kan ik Godfather nog wel hebben, maar toen ik 'Star Wars' nog blanco zag kon ik niet meer verder scrollen. Snap niet hoe je zo'n wereld fenomeen hebt kunnen ontwijken for zo lang (opzettelijk?).
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik ben begonnen aan Star Wars I, die kon ik nog pruimen, maar deel II was echt zulke dikke bagger! :eek:

    daarom nooit aan de rest begonnen
     
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Waarom dan ook begin met I?
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    Sanctum
    Groep grot onderzoekers zijn een grot aan het onderzoeken en komen vast te zitten en moeten een uitweg vinden. Volgens mij al eens eerder zo'n film gezien. Niks bijzonders eigenlijk. "There are no rescue missions, only body recovery missions down here". Die quote uit de film omschrijft de film wel. Maar tijdens de film denk je wel steeds "jeez common in zo'n situatie ga je dat echt niet doen".
    6,6/10
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik weet dat de volgorde van uitbrengen: IV, V, VI, I, II, III is

    maar om het nou vreemd te noemen om bij I te beginnen als ze toch allemaal uit zijn.... de eerste 3 zijn alleen maar later uitgekomen vanwege technische beperkingen die toen speelden.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar delen 1,2 en 3 zijn kut en 4,5 en 6 (waren destijds) geweldig :+
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je maar even doorbijten dan bij die eerste 3 films. Overigens is film 3 zeker wel te pruimen hoor.
     
  15. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Phantom Menace kwam pas in '99 uit, toen was je al 19 (als ik je profiel mag geloven). Betekend dit dat je opzettelijk al ie tijd hebt gewacht om de juiste volgorde te zien? Dit lijkt me namelijk echt een typische film die je (als kind in die tijd) kapot zou draaien op VHS in de jaren '80, en zo niet, wel op z'n minst is een keer 'toevallig' gezien zou hebben.
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.483
    Leuk Bevonden:
    906
    Heb je hem in 3D gezien? Hoe is de 3D kwaliteit? Verwacht eigenlijk wel top met James Cameron aan boord, maar je weet het nooit!
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nee. Hou zowieso niet van dat 3D dat dat maar in alle films wordt gepleurd. Moet echt iets toevoegen anders hoef ik hem niet in 3D te zien. Avatar vond ik wel grappig in 3D en binnenkort misschien de 3D versie van TROn legacy nog zien, maar voor de rest mogen ze dat hele 3D gebeuren in hun zak steken.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    eigenlijk wel idd. Dat vooral omdat de serie mij nooit echt getrokken heeft. Helemaal omdat The Phantom Menace toentertijd behoorlijk werd afgebrand (kinderfilm etc). Ik had dus geen haast om hem te zien. Uiteindelijk was mijn zoon oud genoeg dus dat vond ik wel een mooi moment, maar zelfs hij (echt niet kritisch te noemen wat films betreft), trok II van geen meter.

    Ik weet nu nauwelijks meer wat van de 1e twee films en om nu weeerrrrr overnieuw te beginnen.....
     
  19. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.483
    Leuk Bevonden:
    906
    Voorwaarde voor een 3D film is dat het wel goed geimplementeerd moet zijn.

    Neem het kwaliteitsverschil tussen een Avatar/Alice in Wonderland en Clash of the Titans. Enorm groot verschil.

    Als de 3D goed is geimplementeerd vind ik het voor elke film een toevoeging, de kijk ervaring intenser is. Sinds de "her-uitvinding" van 3D een paar jaar geleden is naar de bioscoop gaan tenminste ook weer echt iets bijzonders.

    Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt met "het moet iets toevoegen". Als het goed is geimplementeerd voegt het toch altijd wat toe? Waarom zou het anders bij Avatar wel iets toevoegen en bij een andere film niet?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat Avatar vanaf het begin is gemaakt en bedacht om 3D te gebruiken.
    Er is geen film erna gekomen die hetzelfde idee had. Het is nu meer van standaard film en we gooien er ook nog wat 3D er doorheen, om meer te vangen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina