Surf vind ik te machtige aanval voor een HM slaaf. Is de beste water aanval die er is. Een HM slaaft die Fly, cut, Strength kan is imo beter. Wat een menig Draak pokemon wel kan leren.
Wat is veel en veel verder? Na de Elite Four kon je nog wel wat shit doen in de vorige games, maar niet zo heul veel. Wat zijn al die nieuwe Pokemons toch eig spuuglelijk, stuk of 100 van de 157 zijn gewoon een no go. Mss wel 130.
Welke Pokemon van de vorige series zagen er wel echt mooi uit dan? Ik vind die nieuwe wel leuk, zoals die hond met de snor
Maar is het nou de bedoeling dat ik dit spel speel op een 3DS? is hij dan beter? Ik speel nu gewoon op mijn DS Lite
Mijn team nu: Sableye lvl 49 Larvesta lvl 51 Reuniclus lvl 53 Seismitoad lvl 54 Haxorus lvl 58 Kingdra lvl 68 Allemaal legit. Ik heb nog een level 70 Volcarona maar ik train m'n eigen Larvesta zodat die uiteindelijk sterker is. Ook heb ik een Legendary lvl 75 maar ik wil geen Legendaries gebruiken.
Hij is water/ground dus hij heeft geen zwaktes behalve Grass (elektriciteit doet hem niets). Daarnaast heeft hij een goede defense en veel HP.
is het bij jullie ook zo, dat bij gevechten "jou" pokemon er lelijk uitziet? (pixelig) en de tegenstander totaal niet
tja, het is en blijft de DS hea, de graphics zijn niet geweldig... maar who cares, het is pokemon ;D en ik moet zeggen, dat ze er weer een meesterwerk van hebben gemaakt. Ookal vind ik dat de pokemon zelf steeds minder origineel worden, de gameplay wordt steeds beter en beter btw, victinii is een bitch om te vangen :l Pokémon Black, best game of the whole world
Yeuh, vandaag ook maar ff Black version opgepikt, alleen ik wou eens uitproberen wat soft resetten was, en dat is niet handig als je al een uur niet gesaved hebt Maar ik heb als beginner Snivy.. best awesome beest
Eindelijk heeft mijn team een volwaardig 2de lid. Het is namelijk: Excadrill Momenteel is hij lvl 41, heeft 10% extra Attack(naughty nature) en beukt iedereen weg met earthquake. Ik begrijp trouwens niet echt waarom veel van jullie een compleet team trainen. De meeste pokemons gebruik je na verloop van tijd toch niet meer? Wat heeft het dan voor nut om veel kostbare exp aan te verliezen?
Kun je die camera tijdens gevechten niet terug veranderen naar hoe het is vorige games was. Ik vind mijn pokemon er echt belachelijk lelijk uitzien slechte resolutie man, allemaal pixels