Ik weet niet of jij het nieuws volgt, maar in China word er het meest gewed om voetbalwedstrijden en andere evenementen....
Hmmm.. en toch lijkt het me veel leuker, de kick die je krijgt als je wint als het gaat om cash Mja mss komt mijn gokverslaving een beetje opspelen
Je kan in je ééntje een club maken. - Kies een naam - Kies een tagnaam (afkorting clubnaam) - Kies een team Nodig mensen uit voor je club, zodra ze in de club zitten kan je spelen, hiervoor kan je 2 tot 11 mensen gebruiken. Iedereen speelt me zijn virtual pro, het team dat je hebt gekozen herken je enkel aan het shirt. Als je wint krijg je punten voor het clubsklassement en als je verliest verlies je punten (gewoon net als singleplayer). Erg vet filmpje inderdaad!
Dankjullie wel xP Jammer dat er nu een glitch is met clubs, waardoor een wedstrijd niet geteld kan worden.
Oke thnx, volgens mij heb ik dat 1 keer gespeeld ofzo. Maar vond er niks aan omdat niemand de bal afspeelt en iedereen voor eigen succes ging.
Ik zoek nog geschikte spelers voor mijn club stuur een pm naar mij leeftijd clubs-ervaring virtual pro Favorite positie Thanks
Hoi allemaal, ik heb graag wat hulp nodig omtrent de controller settings. Ik blijf ze telkens maar aanpassen omdat het passen nog niet altijd even soepel verloopt. Wat zijn de beste instellingen? Kan iemand met een hogere ranking helpen. Want ik snap niet hoe sommigen mij helemaal voorbij spelen. Op dit moment heb ik deze instellingen: Auto Switching: Auto Auto Switching move assistence: High (IS dat wel verstandig?) Passing power assistance: Semi (heb gemerkt dat dit voor mij het beste werkt, maar hoe spelen de echte goede spelers?) Through pass assistance: Assisted Shot assistance: Semi Cross assistance: Semi Lobb pass: manuel Save assistence: Assisted (wat is dat trouwens? Geldt dat voor de keeper? Of gaat het om de algemene balcontrole na een pass?) Anolog sprint: off Hoe kun je trouwens het beste een bal aannemen? Houdt je LT ingedruk? Of niks ingedrukt houden? Of 1 x heel snel rennen inklikken of 1x Lt inklikken bij het aannemen van de bal.
Speelde net tegen iemand met 7300 online punten. Ik zelf heb er maar 3800. En wat me echt opviel bij deze speler, is dat hij het zogenaamde 'totaalvoetbal' speelde. Ontiegelijk snel pasen en omschakelen. Het leek net fifa'10. Was wel een verrassing, want speelde niet alleen de eerste helft beter, maar ik stond ook na 45 minuten met 1-0 voor. Helaas verloor ik met 1-2. Je kan dus zeggen dat hij even orde op zaken stelde in de tweede helft. Wel sonde, vond dat ik wel de 2-0 had kunnen maken
Moet je ze eens met regen zien spelen, net een katje in het water : Fifa12 mag wel weer uitkomen...:\
wow mijn unbeaten streak van 37 ging d'r bijna aan net... ware het niet dat ik in de 89' minuut nog de gelijkmaker (2-2) kon maken... dan ben je behoorlijk blij
We kunnen altijd een unranked potje doen, ik bedoel, kan 'm wel kwijtraken aan je door 2 lucky goals van jou kant en ontrechte rode kaart voor mij ofzo maar dan moet ik dat de rest van mijn geliefde XBW tijd aanhoren... Wie is die oO Robben Oo dan die 1 plaats boven viktortje staat die heeft 57 unbeaten met 6000 punten
Ja, die Robben heeft zeker een Average Opponent Level van 5 ofzo.. Of speelt alleen maar tegen vriendjes, no way dat je 57 wedstrijden op rij kan winnen tegen mensen met 5000+ punten. Anders daag ik hem graag eens uit
Hij heeft idd avg opponent van 16.1 ik heb zelf avg. opponent 15 (80 potjes gespeeld) dus nu snap ik het idd. Ik doe zelf altijd gewoon ranked quick search.
4000 punten na 88 wedstrijden Gaat lekker!! Swansea City speelt best wel lekker 4-3-3 met 3 spitsen in plaats van vleugelaanvallers met Dyer - Dobbie - Sinclair