Xbox LIVE Arcade Games [Deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, die zien er zeker mooi uit. Door het herfst thema gebruiken ze mooie warme kleuren, voornamelijk rood.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Strax ff Torchlight proberen. Layout is bijna een kopie van D2 ^^

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Vond Torchlight wel leuk spelen, maar persoonlijk gen 1200 msp waard. Vond de laadtijden wel irritant bij elke lift.. lag wat loot bij de lift pak het op met A en ipv dat ie het oppakt flipt ie naar de lift ga ik weer omhoog.. wat tijden duurt en daarna weer laden om naar beneden te gaan.

Ik wacht wel tot ie DOTW is. Voor 600 msp zou ik hem wel halen, maar voor 1200 misschien meer voor de die hard diablo fans die hun pc hebben weg gedaan en weer es zoiets willen spelen.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zit geen MP bij als ik het zo zie? Dat is toch wel jammer...

5. Rubinioow

Rubinioow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had inderdaad perfect geweest als die erbij zat.
    Zeker ook niet een RPG spel op komst die uitgebreide MP heeft?

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Nee geen multi is niet jammer. Dat was het hele doel van de game ook niet. Het was een manier om geld binnen te halen voor de MMO. Maar de game is erg succesvol en het 2e deel zal co-op bevatten.

Een game die enorm veel value bevat al maybe een beetje repetitief maar daar kan ik prima tegen. Je had de game natuurlijk al lang op de pc moeten kopen die al meerdere malen voor 2-6 euro is langsgeweest op Steam.

Wel absoluut op het moeilijkste of op een na moeilijkste niveau beginnen (die is voor de watjes) beginnen want anders krijg je spijt. Veel te makkelijk die andere.

7. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook jammer dat er geen mp inzit, maar dat vond ik op de pc al. Niks zo leuk om dungeons te raiden en te kijken wie de vetste loot krijgt _O_ Goed dat ze het wel in deel 2 gaan toepassen.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind het persoonlijk gewoon leuker om dit soort games met anderen te spelen :)

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik ook, samen loot delen en je class skills combineren. Sommige klasses spelen toch ook wat minder fijn solo in dit soort games.

10. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Ben nu op Hard bezig en dat is tot op heden goed te doen. Hierna nog Very Hard en Hardcore (Instand Death). Ben overigens geen die-hard RPG-er.

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Hawken
    [yt]Zm7gEDhrPfk[/yt]
    Platform is nog onbekend.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2011
  12. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Er is ineens een titel uitgebracht naar het schijnt. Battle: Los angeles voor 800 punten. Een FPS.

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    MetalSonic's impressie van Torchlight

Kom op jongens, maak eens een goede post met wat punten die te maken hebben met Torchlight. Even de plus- en minpunten plus een conclusie. Ik zal het goede voorbeeld weer eens geven....

Inleiding:
    Torchlight is van de makers van Diablo, nouja de makers, van degene die zich vroeger bij Diablo 2 bezig hielden met de graphix. Deze medewerkers zijn dus aan de slag gegaan met Torchlight. Een trial van een paar honder mb wacht op je op xboxlive. Zelf ging ik daar maar eens mee aan de slag. Vroeger had ik Diablo 2 gespeeld dus ik zou wel eens zien hoeveel Diablo 2 er in Torchlight zat.

Pluspunten:
    + Er zit een diablo 2 look in Torchlight
    + Er zit ook diablo 2 achtige muziek in torchlight
    + lekker looting systeem
    + goede graphix, goede framerate, grote dungeon

Minpunten:
    - het wilt teveel op Diablo lijken, ingame lukt dat ook wel. Je word echter niet echt bij het spel betrokken zoals Diablo dat deed. Waar zijn de CGI filmpjes?
    - het is tof enzo, maar het voelt toch ook wel erg leeg aan, Fable 3 deed ik nog met veel plezier in co-op en dit spel schreeuwt er gewoon om. Samen de dungeons aanpakken.
    - 1200 msp, tja het is al standaard voor nieuwe arcade games, ik vind het zelf teveel voor deze diablo achtige kloon

Conclusie:
    Toen ik het spel speelde viel mij op dat het grafisch netjes was en dat de gameplay niet teleur stelde. De combat werkt goed, en het aanpassen van je character werkt ook lekker. Audiografisch is het prima.. Echter, het is toch wat leeg allemaal. In de demo werd ik nog niet echt betrokken bij het spel. Dat je het niet in co-op kan spelen vind ik verder erg slecht.

Wellicht haal ik hem nog eens voor 800 msp.

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat is een film... World Invasion: Battle Los Angeles. Iemand dit spel al gespeeld?

http://www.imdb.com/title/tt1217613/

15. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ja, ik speel net een uurtje. Really low budget FPS. In de stijl van Call of Duty, maar dan met aliens en slecht ;)

Besturing is wel oke en het ziet er voor een XBLA release ook wel oke uit. Helaas voelen de wapens slap aan en zijn bijna alle tegenstanders identiek.

16. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Net weer eens (na lange tijd) A Kingdom for Keflings opgestart en wat blijft het toch een toffe game! Was zonder dat ik er erg in had alweer een kleine twee uur verder.

Ik zag dat er ook twee DLC packs voor zijn, zijn die de moeite waard?

17. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Dit ziet er helemaal mijn ding uit _O_

18. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Battle: Los Angeles is letterlijk op normal minder dan 40 minuten lang.... ouch.

19. Samwise

Samwise Kaas komt van melk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over Torchlight.. ik heb hem een paar dagen geleden gekocht en het is best een leuk spel.
    Ik heb meerder karakters, 2 daarvan hebben een potion of respec: een potion waarmee je je skills opnieuw kan assignen.
    Nu wil ik die potion met de shared stash naar een ander karakter krijgen..
    Alleen als ik nu met het andere karakter in de shared stash kijk zit er niks in.. Mis ik iets?

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Character gebonden lijkt me dan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina