Ik heb dit ook nog nooit gedaan.... Kan ik gewoon met mn DSje in een McDonalds gaan zitten en die Mystery Gift downloaden? T'is trouwens nog best lastig om een fatsoenlijk team samen te stellen als je die pokemon niet kent. Ik wil ook niet alles online op gaan zoeken wat ertoe leidt dat ik nog maar 3 fatsoenlijke Pokemon in mn team heb.... Servine, Stoutland en Darmanitan...
Ik heb constant problemen met Wi-Fi connection maken, Mystery Gift downloaden voor Victini is wel gelukt maar daarna nooit meer Hebben jullie daar ook last van?
Net de 3e badge gehaald, dat was wel de makkelijkste van de 3. Iedereen in die gym verslagen met mijn Pignite lvl. 19 (ondertussen lvl 23 geworden ) 1/2 aanvallen en ze waren dood.
Het dikgedrukte wil ik ook wel weten. Ik wil graag Victini (oid) aan mijn team toevoegen, alleen omdat het kan ...
omfg ik loop rond in het eerste "forest" en ik loop door een hekje en ik zie weer eens een legendary. Haha ze komen op me af ofzo!
Er is geen "beste" nature. Maar over het algemeen worden Jolly, Adamant en Modest, Timid het meest gebruikt voor sweepers. Jolly en Adamant voor Attack based sweepers. en Timid en Modest voor Special Sweepers. Hier staan de natures opgesomt en wat ze verhogen en verlagen: http://www.serebii.net/games/natures.shtml Welke legendary is dat dan?
Gelukkig het enige stadje dat zo 3D is, vreselijk. Castelia (3e gym) bedoel je toch? Werkte kut maar zag er ook gewoon niet uit.
Ben blij dat ik niet de enige ben, god. Kon geen reet vinden en 't zag er voor geen meter uit. Doe mij maar gewoon lekker 2D stadjes! Even over de 4e of 5e Gym, ik moet een leider genaamd Clay zoeken, iemand enig idee waar hij is?
You moet proberen door de grot met het spinnenweb te komen, en wanneer je hier inrent komt die Clay. Volgende keer even google'n hé, al vaak gevraagd .
Wat zijn jullie friend codes, zodat ik jullie kan toevoegen om te ruilen/vechten ? Ik moet zo even kijken waar ik mijn FC kan vnden.