[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Zo, net terug uit utrecht en daar met de 3DS gespeeld. Ik heb zelf Ridge Racer, Streetfighter en Steeldiver gedaan. Kid Icarus en Zelda gezien. Ik was al om maar nu nog meer, het ziet er allemaal gewoon zo tof uit. Moest even mijn ogen "instellen" maar daarna ging het soepel. AR Cards game is ook erg grappig gedaan. Ik kijk in ieder geval al uit naar 25 Maart.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Is het 3d effect echt zo matig als men zegt? Daarmee bedoel ik dus dat er eigenlijk maar 1 exacte houding is waaronder je het ziet? Dat is eigenlijk mijn enige twijfelpunt. Misschien dat ik hem wel haal en dan vast volgend jaar via een ruilactie de 3DS Lite kopen. :p

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook terug van de 3DS in Utrecht. Ik heb alleen even Zelda gespeeld. Er werd hier meer met diepte gewerkt, dan dat shit op je afkomt, heb ik het idee. Ik vond het IIG indrukwekkend, maar aangezien ik pas een XL heb gekocht, moet het nog even wachten.

4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ligt een beetje aan de game Modder. In mijn uitgebreide speelsessie op hoofdkantoor BeNeLux van Nintendo had ik bij PilotWings een beetje problemen om het 3D-effect goed te kunnen vinden, ook ging het bij een beetje bewegen snel weg. Bij de andere games was dit niet het geval. Het effect was erg makkelijk te vinden en ging ook niet zomaar weg. Er is zeker wel een speling mogelijk.

Ik haal de 3DS sowieso bij release op 25 maart. Als er ooit een Lite-versie van komt, wat waarschijnlijk het geval zal zijn, dan ruil ik die ooit wel weer in. Wil meteen kunnen genieten van de prachtige nieuwe handheld.

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heette ze nou? Door jou moet ik weer aan haar denken. Aangezien ik vroeger via een website een affliate was van Nintendo Benelux krijg ik elk jaar een kaart met de kerst groeten. Hieronder wat namen, wie is 't :D

:Lemarie, Pauline, Deborah, Monique, Bianca, Miranda, Sarah- Anna, Susan, Tessa :+

6. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Vandaag ook even in Utrecht gechecked.
    Eerste game was Kid Icarus: Heel spectaculair in beeld gebracht maar vond daardoor het 3d effect wat te druk op je af komen.
    Daarna Zelda... die was echt super! daar zou ik hem voor kopen.

Paar van die grappige (mini) games vond ik wel leuk om de techniek te showen maar geen system seller.

Concl. Als zelda er is koop ik hem

7. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Die als ik het me goed herinner van vorige week :)

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Tot die conclusie ben ik ook gekomen.

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    ME 3, althans dat denk ik. Ik heb ontzettend genoten van Zelda 64 en ik wil het eigenlijk al heel lang nog eens doen. Echter mag het grafisch wat beter allemaal. De 3DS gaat dat doen, en dan ook nog dat3d effect wat het net iets frisser maakt enzo :)

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    De camera zoekt je ogen, wat betekent dat als jij je hoofd beweegt er een kleine delay optreedt totdat de 3D weer gecorrigeerd is. Verder is met iemand meekijken vanuit een andere hoek niet te doen. Als je er gewoon voor zit, is het eigenlijk wel prima.
    De schuif op 100% 3D zetten vond ik zelf niet erg prettig. Iets minder is goed te doen.

11. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Mwa ik vond 100% bij iedere game gewoon perfect, goed voor je ogen, makkelijk t vinden en niet vermoeiend. Behalve bij PilotWings, daar had ik hem op 50% staan ongeveer...

Wat mij opviel is dat ik geen last van vermoeiheid kreeg, zelfs niet na bijna 5 uur 3DS'en...

12. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Weet iemand iets af van bepaalde launch events? Ik kreeg een mail van Nedgame dat ze game een dag eerder verkopen + 3e game gratis als je hem daar reserveert. Alleen moet ik dan helemaal naar Apeldoorn en dat vind ik iets teveel van het goede.

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik hoop zelf eigenlijk op een beetje lekkere launchactie. Hij moet de eerste week met een beetje mazzel toch wel ergens voor 200-220 euro te krijgen zijn.

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    In de nieuwste PU staat ook wel een leuk stuk over de 3DS :)

15. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, begin nu zelf te twijfelen of ik hem wel of niet wil halen. Als het goed is krijgen we binnenkort een demo stand, dus dan maar ff uitproberen.

16. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je denken? Ik zag dat hij bij MM Cruquius 244 euro is. Maar 200/220 is wel heel 'goedkoop' voor een launch.

17. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    lol wtf 8)
    is gewoon een uitgaansgelegenheid waar ook een housefeestje is.

18. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel enorm wat ik ga halen: een 3ds of een ngp. Niet heel erg vreemd in handheldland momenteel, ;-)

ds heb ik al, speel ik nog dagelijks mee, maar dan wel alleen wat oldschool games zoals galaga en pacman.

En ik verwacht een shitload aan shmups op de ngp, waarom weet ik niet, maar dat denk ik. Voor de 3ds zal dit weer tegenvallen ben ik bang.

Bovendien heb ik zogezegd een ds, en gaan de 3ds games nu zoveel verschillen met de ds? (op het 3d gedeelte na dan)

Dat lijkt me sterk. Mario cart 3d, mario3d, mario party 3d, zelda 3d. Nou, dat ken ik nu wel, als ik dat wil spelen pak ik mijn gewone ds wel.

Toch ben ik er nog niet helemaal uit. Het gaat mij echt om de games, de handheld met de beste line up voor mij persoonlijk, dat gaat hem worden.

Laatst bewerkt: 12 mrt 2011
  19. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Over het algemeen zijn op Nintendo systemen vanaf de n64 vaak slechts enkele pareltjes die door vellen gewaardeerd worden en velen ook niet. Dus het is echt een keuze is schaf altijd Nintendo systeem aan omdat die games vaak een bepaalde magie hebben die ik bij xbox/playstation games mis.

20. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Damn, het duurt echt nog maar even voor het zover is zeg :). Ik zit echt na te denken welke games ik ga aanschaffen. Het is toch wachten op de eerste goede recensies/reviews.

Ghost Recon lijkt mij wel erg vet. Pilotwings spreekt mij ook erg aan. Daarnaast misschien Nintendogs voor mijn vriendin... *zucht*. Lastige keuze.

EDIT:

Las zojuist dat Media Markt Alexandrium hem misschien al volgende week woensdag gaat verkopen. Ze zouden 200 exemplaren ontvangen.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina