[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 18]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Voor Tron hoef je het ook niet te doen imo. Hoe goed je de film ook vindt ;)

    effect was vaak geeneens merkbaar en alleen in 1 scene wel leuk om te zien.
     
  2. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.483
    Leuk Bevonden:
    906
    Dat bedoel ik, het moet goed geimplementeerd zijn. Ja bij Avatar is de 3D kwaliteit top maar bij Alice in Wonderland is het ook top.

    Maar dan voegt het opeens toch niets toe? Ik begrijp hem niet.

    En zijn zeker voldoende films te noemen waarbij het gewoon niet mooi in 3D is overgezet en dat is zonde. Maar als het bij twee verschillende films goed is geimplementeerd...hoe bepaal je dan "bij de één voegt het wel wat toe...en bij de ander niet" waar zit dat hem in?
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Clash of the titans 3D was pas verschrikelijk
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja weet het niet. Denk als er echt aandacht aan besteed is en vanaf dag 1 de bedoeling is geweest om het 3D te maken voegt het wat toe.
    Zoals bij Avatar had ik echt het gevoel dat ik in die wereld zat. Vergelijk ik het met Resident Evil bijvoorbeeld krijg je een keer in de 20 min een mes richting het scherm en thats it. :)
     
  5. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.483
    Leuk Bevonden:
    906
    Die gaf ik 3 posts terug ook als voorbeeld van gefaalde 3d implementatie inderdaad :+

    Ze zeiden toch ook dat ze de film in iets van 2 a 3 weken in 3d hadden omgezet....wat verwacht je dan ook....suffe filmmakers.
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Wil em nog eens in de bios zien, en draait helaas hier alleen in 3D. Zie films liever "normaal" maar niet altijd deze keuze aangezien het geen optie is =(
     
  7. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Suffe studio's bedoel je.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Hitman

    Redelijke tijd terug al eens eerder gezien, vond hem toen best tof. Nu opzich wel weer. Alleen wel echt op sommige momenten slecht geedit (1 stuk in de film zie je iemand gewoon praten, maar z'n stem beweegt niet goed mee..) en snap eig. ook geen fuck van het verhaal maja. Mooie locaties + mooie muziek, toffe actie en redelijke acteurs maakten het wel een beetje goed.

    6,5/10
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tron: Legacy

    Pakte me niet echt. Mede door het verhaal wat redelijk simplistisch is maar kan het daar niet echt op beoordelen omdat het idee toch uit de jaren 80 is. Dus ze kunnen niet veel anders.
    Ze proberen veel goed te maken met het visuele gedeelte. En dat pakt wel prima uit, niks op aan te merken. Maar had misschien liever gezien dat dit vervolg in de jaren 90 was gekomen. Dan had het er misschien minder mooi uit gezien maar voelde het misschien minder simpel aan. En was het een betere film geworden imo. Weet dat ik de orginele TRON geweldig vond toen ik klein was. Omdat het beter in de tijdsgeest paste.

    7,0/10 (Extra half puntje voor Olivia Wilde)
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond de visuals in the Grid eerlijk gezegd niet eens zo geweldig. Vond het begin visueel nog het sterkst. En het verhaal kon me totaal niet boeien, heb hem dan ook ergens na de eerste lightcycle wedstrijd uitgezet
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij het Lightcycle wedstijd had ik ook het gevoel van mwah. Daarna werd het een stuk beter imo. :)
     
  12. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Net Point Break gezien, instant classic.

    Echter bij de trailers kwam The Hebrew Hammer langs, iemand ooit die film gezien?
    Zag er super slecht uit, in de goede zin van het woord. :D

    [yt]Mx0WauS9Sus[/yt]
     
  13. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ook maar eens aangeklikt welke films ik uit de top 250 gezien heb. Niet echt veel though. :+
     
  14. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    haha bijna alles is van de laatste 10 jaar
    maar je hebt nog een heel leven voor je :9
     
  15. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Haha ja. Ik ben sowieso van plan om er binnenkort weer een aantal uit die lijst te gaan kijken.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Net gekeken:

    Kimssi pyoryugi (Castaway on the Moon)

    Super origineel en mooi Koreaans drama over een man die onverwachts een leven in de wildernis moet gaan leiden. Meer vertel ik er niet over, want dat zou echt zonde zijn. De kracht van de film zit hem onder andere in het originele plot. Ik heb echt genoten van deze film :)

    http://www.imdb.com/title/tt1499666/

    [​IMG]

    8,5
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Klinkt wel interessant.

    Net Death Race 2 gezien. Dacht gewoon dat ik Death Race opnieuw aan het kijken was, maar is toch een ander deel (verhaal van voor deel 1). Is wel even terug dat ik deel 1 heb gezien, maar wil die nu toch ook wel weer zien.
    Gewoon verstand op nul en kijken. Lekkere actie.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Platoon

    Weer eens even gekeken maar nu de Blu ray versie.
    Blijft toch wel een zieke film. Waar toch de aandacht ligt op de soldaten zelf en hoe ze langzaam veranderen. En dan moeten kiezen tussen "slecht en "goed"
    In Platoon word de keuze mooi neergezet dmv de twee Sergeants. Waar Sheen tussen zit en de hele film heen en weer gejojood word met wie die moet volgen en gelijk heeft.
    Sheen zegt het wel mooi op het einde.

    " I think now, looking back, we did not fight the enemy; we fought ourselves. The enemy was in us. The war is over for me now, but it will always be there, the rest of my days. As I'm sure Elias will be, fighting with Barnes for what Rhah called "possession of my soul." There are times since, I've felt like a child, born of those two fathers. But be that as it may, those of us who did make it have an obligation to build again. To teach to others what we know, and to try with what's left of our lives to find a goodness and a meaning to this life."

    9/10
     
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    De koreaanse film, is het behoorlijk aan het winnen van de japanse film de laatste 7 jaar !

    Deze ken ik nog niet . . .
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Alles wint toch van de Japanse film? Zo'n filmland is Japan toch niet, China en Korea zijn toch echt al tijden veel grotere leveranciers. Vroeger had je de meesterregisseur Kurosawa, waarvan veel het trucje hebben afgekeken, maar tegenwoordig stelt de cinema in Japan weinig voor.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina