[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je kan dit toch in de tactics instellen? Als je wilt dat er meteen gehealed met worden zet je gewoon de grens op 75% voor alle party members. Dan gaat je mage dan al proberen te healen en is ie niet snel meer te laat

2. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Yup je hebt weer tactics roles om ze zo maar te noemen, net als bij deel 1, maar desondanks dat healt mijn healer niet altijd op tijd. Ik had dit bij deel 1 ook al, in makkelijkere gevechten maakt dit niks uit maar bij de zwaardere battles zijn er altijd wel een aantal momenten dat ik switch om zelf te healen of even potions te nemen, ondanks dat ik dit heb ingesteld.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Bruut!!! :D

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Mijn exemplaar is ook eindelijk verzonden, hopelijk morgen binnen. Ik kies voor een Mage. Ik zat te twijfelen tussen Mage en Rogue, maar Isabella is al een Rogue. En die komt wel in mijn party, dus neem ik zelf Mage. Kan ik tenminste zelf het spel aan de tand voelen na al die wisselende reacties. Op den duur wist ik niet meer of het spel nu tof is of tegenvalt. Maar ik heb wel in de gaten dat de grootste zeurders de harde kern van de pc gamers zijn. Er zal best een kern van waarheid inzitten in de dingen die ze noemen, maar als je gewoon blanco naar het spel kijkt denk ik gewoon dat het een leuke action RPG is geworden.

5. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hier klaagden mensen in deel 1 ook al over, en ook toen gold al: dat ligt niet aan het spel maar aan hoe jij je tactics insteld.

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Jup. Je kan echt je ventjes heerlijk instellen hoor! Ben zelf momenteel bezig met één weer en karakters doen precies waarvoor zee bedoeld zijn. Je moet het eve doorkrijgen en wat aandacht aan besteden maar zo moeilijk is het niet!

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb ongeveer een kwartier gespeeld, maar ik weet nu al dat ik Cassandra (De Seeker) geweldig vind. _O_

8. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Game binnen, meteen de codes uiterraad unlockt en de muziek gedownload! Uitmuntend muziek! _O__O__O__O_

9. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net de demo gespeeld lijkt me wel wat deze game.

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Je kunt niet meer je characters inventories veranderen enzo he? Dus...je kunt niet meer iemand een nieuw armor geven of mage robe? Of ze allemaal in hun ondergoed laten rondhuppelen? Dat was humor :mad:

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee maar je kunt de loadout qua wapens en accesoires nog wel aanpassen.

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Vraagje: Kan je met DA 2 ook niet na het verhaal verder voor side quests en dergelijke? In DA O kon dat niet, maar hoop bij deze game eigenlijks wel net als Mass Effect 2.

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    dno, heb em pas :p

14. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben nu wat verder en ik moet zeggen dat het echt een fantastische game is. Het verhaal, de characters en de humor zijn fantastisch, de combat is leuk en het loopt ook goed.

Ik heb er in ieder geval ontzettend veel plezier mee en kan me dus ook totaal niet vinden in al die negatieve reviews/posts. Voor mij heeft BW het weer geflikt. _O_

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    negatieve reviews? game scoort gemiddeld > 8

16. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb het ook over de reviews die lager geven. :)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Als iemand dit straks weet, laat het me dan aub even weten. Ik ben nu druk met side quests bezig vanwege bovenstaand issue.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    als 20 reviews het een >8 geven dan kijk ik niet meer naar die eronder. het gemiddelde van het gemiddelde telt voor mij :p

trouwens, waarom is al die armor enzo hawke restricted :mad:

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Guide binnen en daar gekeken.
    Je kan niet verder spelen na het verhaal.

De laatste quest heet ''The Last Straw''.
    Let dus goed op van tevoren op te slaan.
    Dit i.v.m. eventuele DLC en Side Quests die nog komen en nog gedaan moeten worden.

20. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina