Waar vind u hem voor 33 euro's? Op budgetgaming zie ik hem namelijk voor minstens 48 eurie's, en dat scheelt best een poep centen! Dank voor deze topique want ik had deze game anders echt over het hoofd gezien, voor 33 euro misschien een leuke game om te spelen tot BF3 uitkomt. Ben benieuwd naar de nieuwe aspecten die deze game meebrengt, als het succesvol blijkt zal het waarschijnlijk wel in de nieuwe COD komen Reviews boeien me iig niet, ik maak zelf wel me eigen review. Ik heb wel vaker ultiem genoten van games die de massa totaal niet lagen
Er zijn zat games die door de grote sites worden veroordeeld en waar ik zelf dan weer van geniet en omgekeerd worden sommige games door websites geprezen terwijl ik die dan weer niks vind. Kijk gewoon voor jezelf of dit je spel is. Ik denk dat je dit spel kan kopen als je de setting leuk vind, de gameplay je waarschijnlijk gaat bevallen en je er geen moeite mee hebt dat het een SP avontuur is.
een SP avontuur? Volgens mij ligt de focus juist heel erg op de MP. Dat geeft de developer zelf ook aan.
huh, ok, ik dacht dat 't alleen maar een kwestie was van een grote en emotionele campaign en thats it.. nvm dan maar.
Ja ach, voor dat geld mag je niet klagen. Als je het goedkoopste van het goedkoopste wilt dan is er altijd wel iets, of een andere boxart, of geen PAL. Als hij het maar doet dan ben ik allang tevree :b: PS: Toch bedankt voor de reminder!
Die kutpasses ook. Geen drol meer waard bij GameMania op die manier. Ze hebben hun inkoopprijs er ook op aangepast, vooral bij uitgevers als EA.
Sommige mensen hebben de game al, hier een multiplayer game op de 360 in HD. http://www.youtube.com/watch?v=uGVTEq9jW-Q Ziet er wat mij betreft prima uit.
ik word er eerlijk gezegd niet warm van, het ziet er uit als BF in een CoD jasje. Maar goed, je kan op een filmpje niet beoordelen of het lekker speelt en dat blijft het belangrijkste
Vage shit, laatste tijd waren er veel videos van verhalen over die singplayer campaign, hoe emotioneel en betrokken je erbij zou gaan raken en weet ik veel allemaal. Dat maakt het juist net even anders dan de zoveelste COD campaign...maar ja.
Ze mogen wel die grote enemy tags weghalen van mij, als je de filmpjes bekijkt van MP is het echt te makkelijk. Sommigen zien de enemy niet eens maar vuren alleen maar op tags. Of verkleinen(alleen bij korte afstand) of verwijderen. Hopelijk patchen ze dat weg, want dit is echt te kiddyproof.
Eens. Je moet in MP zelfs helemaal geen tags hebben en al helemaal geen radar waarop je de vijand kunt zien. Gewoon uniform en meer niet.