Je hebt de demo gespeeld.... jezus man waar baseer JIJ je mening op . De demo was bagger, het volledige spel is geweldig. Niet voor niets dat die game op ongelofelijk veel sites 8/9 krijgt. Ik zeg toch zelf niet dat Homefront een baggerspel is ofzo? Ik zeg alleen dat hij een 5 krijgt van Edge en dat ik er zeker geen 60 euro voor zou neertellen voor wederom een generic military shooter. Mogen we ineens geen kritiek meer hebben op games die we bespreken? En dan gaan jullie ook nog eens zeggen dat ik Bulletstorm beter vind, en die ene gast Homefront, terwijl je Homefront nog niet eens hebt gespeeld . En van BS alleen de demo!
Bulletstorm heb ik niet gespeeld omdat ik het niet aantrekkelijk vindt. Homefront spreekt mij erg aan. Domme opmerking ook.
Wat bedoel je hiermee te zeggen dan: "Ja natuurlijk, deze game heeft de beste Single player campaign in jaren qua shooters. Dat die twee gasten niet weten hoe ze het moeten spelen is al erg genoeg." Jij verspreekt je aan alle kanten.
Ik had het over Boris & Melle.... kijk je kan Bulletstorm op een aantal manieren spreken. Je kan proberen zoveel mogelijk diverse skillshots te maken, echter kun je ook gewoon het hele spel doorspelen met je machine gun en vijanden alleen maar wegkicken ( wat er boring is logischerwijs ).
Krijg net van de freerecordshop een email dat Homefront al verstuurd zou zijn naar mij met tnt post. Morgen afwachten dan.
Die hele setting van Bulletstorm is gewoon niks voor mij. Ik ben blij voor je dat je het geweldig vind, ga nu maar naar het bulletstorm forum het verder de hemel in prijzen.
Er is toch nog geen demo van deze game of ligt die al in de winkel? aangezien mensen al meningen klaar hebben staan erover?
http://www.xboxaddict.com/Staff-Review/13337/Homefront---.html en voor wie deze taal spreekt: http://www.hardgame2.com/x360/artic...cion_fps_thq_kaos_studios_xbox360.html&page=4 maar t is toch weer een 9.3 en een 9.5
Achja sommige mensen kijken niet naar een centje meer of minder. Hans Breukhoven moet ook aan z'n centjes komen niewaar?
15 maart is de release pas.. En dan nog kan niemand hem hier al gespeeld hebben. Dus om dan te zeggen dat je deze game beter vind dan een ander spel is gewoon belachelijk.
Omdat mensen die hier praten over hun ervaringen met illegaal gedownloade spellen een ban tot de release date krijgen? Dus tenzij iemand een promo copy heeft weten te bemachtigen is de kans klein
Meld het direct, dan sta ik morgen nog bij die in Sneek op de stoep. Even zien of ik 20% korting kan bietsen.