Hahaha, ik heb net Virizion gevangen met de 1e pokéball die ik zijn kant op gooide. Cobalion kostte me ook niet al te veel, zo'n 10 balls in totaal (waaronder wat goedkope troep).
Ik heb bij de day care in het begin 2 eieren gehad, beetje onpraktisch maar goed. Hoe moet je deze in vredesnaam uit laten komen?
Yes, ik kan bij mijn pa de WPA2 veranderen in een WEP, dus kan ik alle mystery gifts binnenhalen edit: haha dat fluitje van Victini!
Volgens mij had ik 2 pokemon bij de day care gedumpt, Drilbur en Pansage. Wat gaat eruit komen dan, of is dat een verrassing? Wist niet dat ze dan gingen paren
Ligt eraan wat het vrouwtje is toch? Of er komt helemaal niks wanneer het de verkeerde soorten zijn. Breeding: http://www.serebii.net/games/breed.shtml Waarom veranderen ze alles in het spel in pure wetenschap.
Als er al een eitje is, dan komt er ook vast wel wat uit hoor . Het is niet dat je ei na 10.000 stappen eindelijk barst en er dan komt te staan: "Oh?" en dan.. "NOTHING hatched from the Egg!" .
Dat zou zuur zijn. Ach, ze zitten nu niet in de weg, ben nu een paar Pokemon aan het trainen, dus ik loop vaak heen en weer tussen het Center en een goed stukje gras. Hoeveel uur hebben jullie al gespeeld? Ik ben voor mijn gevoel al superlang bezig: zit op ong. 16 uur en heb pas 3 badges.
Ik zit op de 6 uurtjes of iets meer/minder. Ik ben nu in Pinwheel forest. Ik probeer wat Pokemon te vinden. Zover heb ik 4 Pokemon van level 20 ongeveer. Ik wacht op een goede plek om me grass/bug type Pokemon te trainen. Alleen ben ik beetje vergeten waar Bug-types sterk tegen zijn..
Statistieken: Siemen Route 16 Badges: 4 Pokédex: 50 Time: 15:03 Ik hoef niet per se zo snel mogelijk het spel uit te spelen, veel leuker om alles te verkennen en rustig te trainen .
Thanks . Kan je Panpour/Pansage (de gras-versie) allebei in Pinwheel forest vangen? Althans, zoiets las ik op Serebii. De def van mijn Blitzle is wel erg zwak. Kan je dit verbeteren door IV training of verwar ik dit nu met iets anders?
EV training bedoel je waarschijnlijk. Het is redelijk ingewikkeld, maar het betekent in principe dat je je Pokémon in bepaalde stats kan trainen door hem tegen bepaalde Pokémon te laten vechten. Het is echter totaal geen vereiste om de game uit te spelen, maar wel een must als je online competitive wilt spelen. Verder zou ik me geen drukte maken om Blitzle's defense, aangezien hij redelijk sterk is en ook behoorlijk snel.
Nee, ik ook niet. Vind het trainen ook wel leuk en loop vaak in het gras om zo veel mogelijk verschillende Pokemon te zien. Maar als je ziet dat er hier mensen zijn die het spel al bijna hebben uitgespeeld,
Mijn stats: Raphael Opelucid Gate Badges: 8 Pokedex: 100 Time: 27:48 ^^. Ik ga nu richting de Victory Road.