[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Door de mods zit gewoon echt te goed in elkaar, deze komt pas echt los in deel 2 maar de tijd gaat snel als je ze alle 3 kijkt, heel erg vet.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Wat is Machinima precies dan?
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat ik eronder versta is, filmpjes met een verhaal gemaakt in een game. Je hebt er bijvoorbeeld veel van Half Life 2 en dus GTA IV en andere games. Dat is in het kort wat ik eronder versta.
     
  4. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    films gemaakt door ingame beelden.
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Wut ken je Machinima niet?:eek:

    Als er iemand op Youtube een awesome filmpje plaatst over een bekende game zoals een stuntmontage, een grappige momenten montage of een heel verhaal heeft gemaakt door zelf de beelden aan te passen probeert Machinima (heel groot Youtube kanaal) deze gasten te strikken en blijven er filmpjes van komen.

    Ik heb echt alle aflevertingen van Arby n' the Chief (Halo 3 ) gekeken, en deze gast:

    [yt]IJQW7UgQmgI[/yt]

    Hij zit sinds zijn 1ste montage bij Machinima en heeft daardoor 10 delen van de Bloopers Glitches en Silly Stuff uitgebracht 8)
     
  6. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er eigenlijk al iets officieels bekend dat gta 5 er echt komt? Volgens mij niet he?

    Kwa stad zou ik graag zien dat ze gewoon heleboel locaties van allerlei grote steden bij elkaar zetten. Stukken uit amerika, engeland, frankrijk en grote bekende loacties uit vele andere landen, een chinatown wijk erbij. Een bosrijk gebied, bergachtig gebied zodat je mooi over de stad kan uit kijken, kabelbanen erbij, townships en dikke villa's. Pretpark erbij met achtbanen en shit.

    Van alles wat, een lekker afwisselende omgeving.

    Dan kunnen ze ook van allerlei totaal verschillende opdrachten voor verzinnen.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2011
  7. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze werken eraan daar mag je zeker van zijn ;) Het wordt alleen nog tijd wachten voor ze hem aankondigen. Dat hij snel komt. Saints Row 3 lijkt toch niets te worden... |:-
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Het zal sowieso geen GTA V worden. Dat zag je met GTA 3 ook, er kwamen eerst 2 andere delen uit gebasseerd op de GTA 3 engine. Dit wordt vast een game met de GTA IV engine.
     
  9. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Nou...

     
  10. James Pond

    James Pond Guest

    Ja en dit hebben ze dus al gedaan met de 2 uitbreidingen voor GTAIV.


    Hoe kom je hier nou weer bij? Hij word waarschijnlijk dit jaar nog aangekondigt, en Saints Row 3 word waarschijnlijk geweldig! Waarom denk je dat die game niets word? Saints Row 2 was ook helemaal super! Of je moet niet van fun houden :+.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2011
  11. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me ook dat dit een soort GTA 4: 'stad' wordt ipv GTA 5, die engine kan nog verbeterd worden en ze hebben zoveel geld en moeite in die van IV gestoken, daar kan je echt nog wel een deeltje mee vooruit.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Sterker nog, die engine wordt verbeterd. Kijk maar naar Red Dead Redemption. Daar zat heel wat verbetering in. Ik denk dat er nog meer te verbeteren valt. Helemaal in combi met het nieuwe motion capture.
     
  13. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Alleen zoals James Pond al zei, hebben ze dus al die 2 uitbreidingen gemaakt net zoals Vice City en San Andreas.
     
  14. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar Ballad of Gay Tony en The Lost & Damned waren echt 'expensions' terwijl Vice City en SA gewoon 'volwaardige games' waren.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  16. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Dat is waar, maar toch is het een soort van trilogie aangezien je in standaard GTAIV de andere 2 hoofdpersonen al hebt gezien.

    Daarnaast zaten in The Lost & Damned en Ballad of Gay Tony toch echt genoeg nieuwe dingen.. een volwaardig nieuw verhaal, nieuwe activities etc.. nieuwe muziek.

    Ik denk niet dat ze een GTAIV : Vice City of iets dergelijks gaan maken. Daarnaast zat tussen GTAIII en Vice City maar een jaar ontwikkeltijd, en was dat ook niet zo met TBOGT en TLAD?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mrt 2011
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    10 maanden tussen GTA 4 en TLAD.
     
  18. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat ze gewoon een heel andere engine maken voor gta 5 want als je al kijkt hoeveel de engine van rdr verschilt met die van gta iv dan is dat verschil al zo duidelijk te zien.
    ook denk ik dat we heel veel van de engine te weten kunnen komen doormiddel van L.A. Noir want dit gaat wel een gta achtige engine krijgen
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat ze het idd gaan op poetsen. Maar alleen het grafische gedeelte
    De Euphoria Physics Engine gaan ze niet veel aan veranderen denk ik.
     
  20. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Ok ten eerste, ooit van interpunctie gehoord? Leer eerst om te typen.

    Ten tweede, natuurlijk gaan ze geen hele andere engine maken, en de RDR engine is hetzelfde als GTAIV maar dan opgepoetst.

    L.A. Noir gebruikt precies dezelfde engine als RDR en GTAIV.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina