[PS4] [PS3] De Games [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. infinitelau

infinitelau Member

Leuk Bevonden:
    0
    is mag een erg goed spel. of is het niet beter dan de gemiddelde fps mp

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik hoor er eigenlijk niets meer over, maar mij lijkt het een standaard fps. Ik denk toch dat je beter een PS3 kan halen voor de Killzone 3 of Uncharted 2 multiplayers. Ik vind persoonlijk Killzone een stuk beter dan Halo en Gears of War is imo wel gelijk aan Uncharted. Dus als je alleen Halo een goede exclusive van de Xbox 360 vindt zou ik toch een PS3 kopen. :)

3. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu een tijd die God of War collection gespeeld, maar ik snap echt niet wat iedereen hier zo fantastisch aan vind. Heb GoW 1 uitgespeeld en nu dan bezig met 2.
    Het zijn aardige games maar zeker niet zo fantastisch als veel mensen doen beweren.

4. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Vind je? Ik ben bezig met GoW1 en vind het wel echt een tof spel eerlijk gezegd.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Misschien is het genre niet zijn ding.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    GoW is ook niet echt mijn ding. Deel 1 en COO gespeeld, beide niet uitgespeeld. Pakte me gewoon niet echt.

Deeltje III is echter zo'n topper in zijn genre dat ik die dan wel weer met veel plezier heb uitgespeeld. Ook deels door de supermooie graphics overigens

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Vind zelf GoW3 ook geen reet aan eigenlijk, alleen qua bruutheid is ie wel tof maar niks meer dan dat. Zit zelf nog in The Caverns met al die vierkante dingen, maar boeit me echt niks die game.

8. infinitelau

infinitelau Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil binnenkort een ps3 kopen, maar ik weet niet welk spel ik wil kopen ik zit te twijfelen tussen lpb2, resistance, killzone 2 zulke spellen, welke kan ik het best bij de ps3 kopen, mogen ook meerdere goedkopere spellen zijn (rond de 20 euro) UC kan ik bij de bieb halen dus die hoef je niet te zeggen.

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    UC is Uncharted neem ik aan?

Ik zou zeggen Metal Gear Solid 4 en Little Big Planet.

10. infinitelau

infinitelau Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik LBP 2 + resistance of killzone 2 wil kopen welk van die 2 zou ik nemen.

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Waarom niet gewoon met deel 1 van LBP beginnen? Zwaar goedkoop nu en net zo leuk. Van die twee shooters zou ik Killzone 2 nemen, Resistance 1 vind ik echt zwaar matig en ondertussen enorm achterhaald qua graphics en gameplay.

12. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Resistance 1 is inderdaad grafisch wel echt achterhaald. Verhaal enzo vond ik wel chill, maar toch niet afgemaakt. Heb deel 2 hier nog liggen, ziet er beter uit, maar nog niet aan begonnen.

Ik weet niet in hoeverre Killzone 2 online nog actief is, en voor de singleplayer zou ik die zelf niet echt kopen. Was niks mis mee, maar ook niet heel bijzonder ofzo. Dan inderdaad eerder MGS of Infamous (allebei geen FPS, maar wel tof). Of gewoon Killzone 3 natuurlijk.

En ik zou als je toch LBP wil doen ook beginnen met deel 1 gewoon. Die is echt tof (deel 2 nog niet gespeeld overigens). Had 'm zelf voor 7,50 in de aanbieding. Moet je wel even kijken of je wel of niet de GOTY versie wilt, want daarvan was de extra content of zoiets niet compatible met deel 2 (weet niet precies hoe dat zat).

13. infinitelau

infinitelau Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik wil gewoon resistance 1 en 2 spelen en daarna resistance 3 want de serie heeft me altijd gewoon enorm vet geleken, hetzelfde geld voor killzone 2 die wil ik voor killzone 3 spelen en lpb2 zit gewoon in het pakket van de ps3.

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Een tijd terug kon ik me altijd vinden in jou smaak, maar wat is er met je gebeurd? :+
    GoWIII geen reet aan. Infamous een kutgame. Forgotten Sands troep.
    Barbaar! ;)

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik mis originaliteit tegenwoordig denk ik in games. Alles in GoW3 heb ik al vijftigduizend keer gedaan/gezien, Infamous was gewoon kut met een gaar hoofdpersonage die je ziet in elke middelmatige kut game en Forgotten Sands is gewoon crap. :+

Als jij nou eens Ghostbusters en The Saboteur koopt dan speel jij ook weer eens wat origineel. :cool:

16. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus deel 1 en chains of olympus allebei uitgespeeld. Heb alleen gewoon niet meer de motivatie om verder te gaan met deel 2. Vind het gewoon teveel op elkaar lijken.

Misschien had ik wel iets te hoge verwachtingen van de games, en is dat juist hetgeen waardoor het tegenvalt.

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik mis originaliteit ook wel, daarom heb ik nog steeds niet de nieuwe Call of Duty, kijk ik niet om naar Homefront etc. Maar dat maakt het geen kutgames. :9
    GoWIII was voor mij nog relatief fris omdat ik niet vaak dat genre speel. inFamous had een dom hoofdpersonage, maar speelde erg lekker (vooral zodra je je eindelijk kunt grinden over kabels) en Forgotten Sands is gewoon bijna precies als Sands of Time, dus dat kún je niet slecht vinden. :p (of die moest je ook al kut hebben gevonden)

Saboteur komt nog wel eens... ooit...Ghostbusters alleen als ik die gratis bij The Saboteur krijg. :+

18. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Dat had ik me ook voorgenomen, maar ik heb zelf zowel R1 als KZ2 al weer verkocht... Maar dat heeft misschien meer met mijn discipline te maken :p

19. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Rumour has it the PlayStation 2 instalments of Ratchet & Clank could be making their way through the HD transformer and into the current generation.

According to the ‘Rumour Machine’ column in the latest issue of Official PlayStation Magazine UK, “The Ratchet & Clank games may be next for an HD re-release.”

The Insomniac Games created duo first emerged back in 2002 for the PS2, with multiple sequels – two of which were released on last generations dominating console – and spin-offs following. Ratchet & Clank: All 4 One is currently in development at Insomniac, and is due to launch for PS3 later this year.

Both characters will also feature in Nihilistic Software’s PlayStation Move Heroes when it releases later this month.

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Heb liever Jak and Daxter!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina