[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Rockstar Advanced Game Engine gebruiken ze wel voor LA Noire, maar Euphoria niet dacht ik toch? Anyway, die zal ook wel weer de overtreffende trap zijn van RDR (sowieso gezichtsuitdrukkingen _O_)
     
  2. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op 98 procent xD Nog een paar dingetjes
     
  3. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij zeggen hoe een retcher eruit ziet ben bezig met undead nightmare en moet dat voor een filmmaker zoeken bij gaptooth ridge heb van die snellere zombies meegenomen maar dan gebeurt er niks
     
  4. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Is undead nightmare een aanrader om te kopen?
    Vooral omdat hij nu 400 msp is. (Hollanders héO-))
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja vind ik wel, de campaign houd je langer bezig dan de meeste retail games. Je bent er makkelijk een weekend mee bezig.
     
  6. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt, dan maar eens downloaden.
     
  7. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb undead nightmare ook maar aangeschaft, kon geen miskoop zijn voor zo weinig geld momenteel =)
    Maar wat ik me afvroeg, kan je de achievements van de gewone game ook verder behalen alsje op de DLC speelt?
     
  8. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb RDR bij zavvi besteld en heb nu eindelijk de code gekregen om deze packages te unlocken maar ik weet niet waar ik die code moet invoeren?



    Ik heb al geprobeerd de code in te voeren bij het cheats menu want ik heb totaal geen idee waar het dan wel zou moeten, dus als iemand me kan helpen. :)



    Edit: heb het gevonden, gewoon main menu en dan downloable content en code invoeren, hij geeft wel aan dat de code al gebruikt is zucht...|:-
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2011
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  10. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijft zo heerlijk die momenten _O_ Jammer dat er in die tijd geen mobieltjes waren om een foto te maken, nu zijn het van die prachtige herinneringen aan mijn belevenissen in het wilde westen :+

    Laatste tijd eigenlijk niet veel meer gespeeld, was wel bezig om de game op 100% uit te spelen, maar niet echt verder mee gegaan sinds een paar maanden terug wel.

    Vorige week wel de Undead Nightmare pack aangeschaft, had nog niets van de DLC namelijk. Wel even online gespeeld, dat had me eigenlijk nog niet echt kunnen boeien. Had ik nog bijna nooit gedaan, sinds kort toch maar écht Gold, ipv af en toe een maandje trial/kopen
     
  11. Rubinioow

    Rubinioow Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Met undead nightmare heb ik die zombie een headshot gegeven die op de grond lag vastgebonden. Die filmmaker rent vervolgens weg en de missie is mislukt. Was er nog niet mee begonnen, maar toch, ik lees nu op internet dat hij hem nodig had voor zijn film.
    Komt deze missie nog terug?
     
  12. Rubinioow

    Rubinioow Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    De missie is al terug ;)
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Is RDR leuk om live te spelen? Ik zag net wat MP videos en het lijkt me een beetje stom, dingen zoals die shootouts. Zijn er ook grappige dingen te doen online zoals echte missies?


    Edit:


    En wat is de beste/goedkoopste manier om undead te kopen: DLC of toch disc? Want DLC is maar 10 euro of zo en disc 20'ish?
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2011
  14. Commander J

    Commander J Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het online iig heel erg tof om te doen. Het free-roamen heb ik niet zoveel gedaan, maar Team Deathmatch en Grab the Bag waren echt lachen. Heb gespeeld tot voorbij de level 50, dus dat zijn heel wat uurtjes geweest!

    De Undead DLC heb ik niet, daar kan ik dus ook geen antwoord op geven.
     
  15. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Het is zeker leuk om online te spelen. Ik vind het vooral leuk om samen met wat vrienden te free-roamen. Je kan dan gewoon door het hele land rijden en hideouts van vijanden clearen voor punten. :)
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren RDR gekregen, alvast voor mijn b-day (1,5 week te vroeg, maar goed).

    Nog dingen waar ik rekening mee moet houden voordat ik ga beginnen?
    Kan je Undead ook op disc kopen? (heb je dan de originele disc ook nog nodig)

    Ben iig erg benieuwd :)
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Undead kan je los op een disc kopen, stand alone dus het origineel heb je niet nodig.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    en dan mis ik verder niks? Zijn er verder nog voordelen/nadelen tov DLC?
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nee, alles staat op de stand alone disk wat je ook kan downloaden. Alleen de originele game speel je dan uiteraard met de normale CD. Rest kan via de Undead CD. Voor de rest geen verschil, behalve dan dat nu alles op een CD staat (en het volgens mij niet op je HDD moet).
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    eerste twee uurtjes er op zitten: Impressive! Het gebeurt me niet vaak meer dat ik echt onder de indruk ben van een spel, maar dat is bij RDR zeker wel het geval. De hele sfeer, de hoofdpersonage, de spelwereld, het stukje verhaal wat ik heb meegekregen. Gaaf!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina