[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel eens van een stuk zeep gehoord? Als je die in je reet duwt dan wordt je wat minder zuur.

    Niks mis met dat stukje van wouter.


    ---------

    Ik heb zelf nooit gta gehad, ik dacht namelijk dat de game niks voor mij zou zijn. Echter, een maat van mij heeft hem, en heb mijn ballen uit mijn broek gelachen. En dat is nu net iets wat ik mis in veel games. Ok, de gameplay is niet helemaal mijn ding, maar het is gewoon lachen.

    Ik ga gta 5 zeker halen, tenzij er van alles mis mee is.
     
  2. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    :emo:
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lol, nog nooit GTA gespeeld.. :9
     
  4. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Dan heb ik een stuk zeep nodig, want het is bijna onmogelijk om je te volgen. :eek:
     
  5. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel gespeeld, maar nooit wat aan gevonden. Dus ook nooit zelf gekocht. GTA4 was de 1ste die mij wel aansprak.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2011
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Yep, maar RDR is al zo vreselijk veel mooier en 'cleaner' dan GTA IV. GTA IV ziet er vaak echt 'uitgesmeerd' uit qua schaduws en textures, bomen, noem maar op. RDR was echt scherp, mooie schaduws en het oogde allemaal gewoon echt mooier. Dit hoop ik ook echt voor GTA V :D

    En dan heb ik het nog niet eens gehad over de megabrute physics uit RDR, die gewoonweg zoveel nicer zijn dan in GTA IV, daar kwam ik laatst echt achter toen ik in GTA IV een NPC neerschoot.
     
  7. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    wat ik vooral leuker vond van rdr was dat als je iemand in zijn voet schoot zijn hele been ook naar achter schoot, het was ook vet dat mensen gewoon realistischer doodvielen.
    Ik hoop dat dit echt verwerkt wordt in gta V.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Bertje _O_
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dat geloof ik niet, dat waren puur uitbreidingen op dit deel van GTA IV in dezelfde stad.
     
  10. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom sprak die je wel aan?
     
  11. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijk dat precies te zeggen. Ik denk dat ik voor het eerst het gevoel had door een levende stad te crossen.

    En het lachen was voornamelijk online.
     
  12. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het online juist ultra saai...
     
  13. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik moest ook wel lachen toen ik dat las.
     
  14. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, nou, dat kan best hoor, ik heb hem alleen af en toe bij een maat gespeeld. Misschien als ik hem veel had gespeeld dat het dan ook saai zou worden voor mij.

    En dan ook nog eens op een avondje met bier, dus dat zal ook wel mee spelen.

    Nouja, ik ga hem halen als het zover is, dan zien we wel of dat ie leuk is, toch?
     
  15. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind online juist super vet
    Wij spelen de laatste tijd met een groep van 6 man ook weer de hele tijd de multiplayer van gta IV.
    Als je gewoon allemaal een beetje melig bent is dit zeer goed te doen.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind zelf ook dat er vreselijk veel verbeterd is ten opzichte van de vorige GTAs. Autos rijden echt supertof nu en hoe alles eruit ziet als je een bocht maakt of over een heuvel/stoep gaat is echt heel nice. Schademodellen zijn vet gemaakt. De sfeer is veel realistischer en toffer,de aandacht aan details is echt zoveel beter vergeleken met de vorige games. Alleen de fun dingen die je had in vooral SA mistten echt in IV. Heel jammer dat er bijvoorbeeld geen fietsen in IV zaten, die waren zo vet in SA. Ben benieuwd hoe erg Rockstar naar de fans zal luisteren met het nieuwe deel.
     
  17. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik helemaal met je eens.
    Fietsen zijn inderdaad lijp! Hahaha.
    Nu heb ik weer zin om te bunny hoppen op iemands hoofd >.> |:-

    **GTA SA :eek: **
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Damn nu ik dat GTA SA topic zie hoop ik echt dat V zich in SA afspeelt. :D Eigenlijk is SA precies het gedeelte van Amerika wat ik nog in het echt zou willen zien. LA, SF, grand canyon en LV.
     
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319

    GTA V's new lead is...

    [​IMG]

    Gilbert Gottfried.. the actor who is best known for playing the parrot in Disney’s Aladdin, has apparently landed the role of the lead character for Rockstar’s new project simply labeled “Rush” at their offices.

    According to his post on Twitter this morning, the actor stated “I just got the lead in GTA 5!!”. Since that post was created it has disappeared..

    When contacted, Rockstar North’s only response was an image of a poster for Problem Child, a 1990 film that Gottfried starred in.

    So far the list of characters goes like this:

    Mitch Hayes:
    38 – Annoying, wise cracking, highly successful FBI agent. In great shape. Does triathlons, drinks low cal beer, but still has a sense of humor.

    Miguel Gonzalez:
    25 Young Mexican American FBI agent, caught between a few mob bosses. Very clean cut

    Clyde:
    23 – Moronic, almost inbred and creepy white trash hillbilly. Very naïve but in a creepy ‘it’s only incest sort of way’

    Brother Adam:
    Welsh monk / cult leader / yoga teacher – 50, very lithe, very into exploring your personal tension through gripping massage. Needs Welsh accent.

    Mrs Avery:
    Neurotic soccer mom, home maker, 48, anxious and addled on pain killers. Very angry at neighbor MRS Bell.

    Mrs Bell:
    Swinger, and mellow Californian divorcee. 45. Ugly but comfortable with self.

    Eddie:
    47 – Weed evangelist, guy who started smoking at 30, and is now a leading proponent of marijuana’s fantastic properties. White, awkward.

    Ira Bernstein:
    56 – publicist for an actress known as America’s newest sweetheart who just so happens to love animals, orphans, drugs and sex. He’s always trying to hide her latest indiscretion.

    Kevin De Silva:
    18 – Albert’s fat, FPS playing gamer son. Smokes a lot of weed, has anxiety issues and a card for a bad back, very soft, very opinionated. Into making racist comments while playing online.

    Harut Vartanyan:
    42-52 years old – Armenian car dealer, moneylender, would be Fagin and would be bully. Heavily connected to the underworld, but irritates people so much no one likes him.

    Nervous Jerry:
    48 – paranoiac living in the sticks, near Simon, completely paranoid, and terrified of Simon.

    Calvin North:
    55 – clapped out FBI agent who now mostly works offering advice on TV shows – whose only claim to fame turns out to be entirely false – but a decent guy in other ways. Badly dressed. Divorced. Putting on weight.

    Jerry Cole:
    53 – disabled IT expert and criminal information vendor.

    Rich Roberts:
    English hardman actor, 35, who acts tough but who wants to do serious work – the only problem is he can’t quite read the words.

    Alex:
    white 52 yr old loosie goosie hippy rich guy who has lost his money and is getting desperate but trying not to.

    Scarlet:
    45-52 years old – unshaven female spiritualist and hippy with a love of exploring the wilderness. Very into journeys.

    Chad:
    29 – pretty boy misogynist Beverly Hills party boy. Made money, but not as cool as he thinks he is.

    Tae Wong:
    39 – somewhat incompetent Chinese mobster, loves doing ecstasy, going to raves.

    Taes Translator:
    45 – VERY STRAIGHT LACED Chinese translator, terrified of his boss’s dad. Male, awkward. Needs to speak Chinese.

    Details are still sketchy at the moment, but it seems that in the coming weeks we’ll know for absolute sure, that is of course if Rockstar ever gets off their asses and releases an official statement.

     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2011
  20. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Wij willen een aankondiging! :mad:

    En wat info
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina