Mortal Kombat

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 18 jun 2010.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ja, bij de kollecters edition zit een poppetje van sub zero enzo. En de tournament edition is de versie met de arcade stick.

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik niet. Ik heb MvC3 zelf ook, die vind ik echt gruwelijk goed. Maar ik heb gewoon een zwak voor MK, zeker als we weer teruggaan naar de basics.

Ik vind beide games totaal anders, misschien is het pure vechten in MvC3 wel beter hoor, in elk geval uitdagender volgens mij.

MK heeft iets, en daarom heeft deze game een streeptje voor op de andere games. De secrets, de challenges, de characters, het is mijn ding.

Het vechten is overigens wel echt tof gedaan, heerlijk vloeiend en je kunt dikke combo's aan elkaar rijgen.

Playstation + kost idd € 15,00 voor 3 maanden. Aangezien ik er regelmatig gebruik van heb gemaakt in het verleden kon ik me niet langer beheersen en heb ik het aangeschaft en direct de demo gedownload.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2011
  3. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Yeahh , dit is precies wat ik dacht/hoopte !!

Haha vet dat je hem toch hebt gedownload , een vriend van me heeft PS+ dus daar ga ik morgen heen om hem te checken , kan ook echt niet meer wachten om oude tijden te herleven.

Jammer dat er nog niks bekend is gemaakt voor de x360 demo man :mad::mad:

4. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind hem overigens minder snel dan dat MK in mijn herrinering was. Maar dat kan ook komen omdat ik MvsC3 heel veel speel. Dat gaat natuurlijk achterlijk snel.

Het was wel erg lekker om weer op een redelijk normale snelheid te spelen. Het gaat dus niet traag hoor, zeker niet, maar ik moest wel ff omschakelen.

Vond je de oude 2D MK games vetjes, dan is dit toch wel een hele vette game.

5. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben juist blij met die niet al te snelle gameplay , games zoals bijv die MvsC3 dat is niks voor dat pure ahdh snelheid.

Ik denk dat juist de wat tragere gameplay zorgt voor wat meer tactiek.

6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    De snelheid is goed hoor, niet te snel en niet te traag.

Grafisch is het ook zeer mooi, lekker donker sfeertje. Dat vind ik dus ook echt MK, die donkere sfeer.

Bij MvsC3 springen de kleuren je tegemoet, ook dat ziet er ontzettend gaaf uit, maar MK heeft zo zijn eigen geweldige sfeer.

Net weer ff wat zitten spelen in mijn pauze, ik ben helemaal happy hiermee.

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Klinkt allemaal erg goed, al ga ik hiervoor geen psn+ voor aanschaffen. (ook omdat ik net Warhammer 40k: Retribution binnen heb)

Vraag me af of dit nou wel wat voor me is, aangezien dit mijn eerst MK game is.

8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Enige wat ik van Mortal Kombat heb meegekregen zijn die films:+ Dus dit zal ook m'n eerste ervaring met de franchise worden, ziet er in iedergeval stukken interessanter uit dan die MK DC crossover game...

9. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vergeet de films, die waren Mortal Kombat onwaardig. MK1 op de gameboy en MK2 op de megadrive, dat waren nog eens tijden. Fatalities kon je op internet nog niet opzoeken dus die kwamen uit tijdschriften of hulptelefoonlijnen (hier eerder genoemd volgens mij) en werden vervolgens op school gekopieerd.

Met Liu Kang in een draak veranderen en iemand half opeten: beneden, voor, terug, terug, high kick. Man ze zitten nog in mijn hoofd.

Gouden tijden :lol:_O_

10. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Hhaha echt he , idd die telefoonhulplijnen , al die dingen komen weer boven nu.

Heb ook al gelezen dat Babality's en Friendships er weer in zitten in deze MK
    En die game was voor die tijd echt ongekend grof en bloederig , en als ik nu die filmpies kijk is het echt weer die ouwe bloody en gory vibe die er aan zit.

Zo moet gewoon een MK zijn.

11. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Ja dat van die Friendships en Babality's stond in dat stuk van die gehackte demo dacht ik maar Ed Boon heeft ook al beetje laten doorschijnen in interviews dat ze erin zitten. Zoiezo veel secrets enz. ben benieuwd!

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja man, dat was ik. De Nintendohulp lijn. Al die fatalities en secrets moest ik weten, mijn ouders maar denken dat ik sekslijnen aan het bellen was als de phonebill weer binnenkwam haha.

Wachten op de PU, hopen dat er wat in de cheats sectie stond over MK......

Geweldig.

Net nog weer ff zitten spelen, kan het niet laten :+ Er zitten prachtig kleine details in. Voorbeeldje, Mileena heeft een move waarbij ze met een mes steekt en die blijft dan zitten in het lichaam van je tegenstander. Dat is al vet, maar als je dan haar nekbite move doet dan trekt ze dat mes eruit en steekt ze hem nog een paar x in zijn nek. Dat gebeurd alleen als dat mes erin zit, anders bijt ze alleen in zijn nek. Dat soort details zijn zo gruwelijk.

13. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Zou leuk in me kamer staan hierO-)

14. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd, en je probeerde altijd meer dan 2 codes te krijgen. Nee, dan moet je weer terug bellen. Weer 15 min in de wacht!

Trouwens ik kocht toen mk 3 voor de snes voor 199,95! WTF dat spel was echt duur toen man.

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Laat me niet lachen MK op de gameboy was niks. De hele game haperde en speelde als een dia voorstelling zo traag.

[yt]oPSSQWWitDU[/yt]

Laatst bewerkt: 11 mrt 2011
  16. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren effe die demo gespeeld.

Ziet er zeker goed uit!

17. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en zeuren dat een fatality moeilijk is. Wat een droeftoeter. Dat is juist de bedoeling van een fatality! Des te groter is de voldoening als het wel een keer lukte!

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Nou maandag MK pers event ik ben benieuwd.

Eigenlijk nog het meeste hoe Kratos gaat spelen.

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ben ik niet met je eens. Waarom moet het moeilijk zijn? Dit is hetzelfde als een platform games met slechte controls of een slechte camera. Beiden maken het spel moeilijker maar niet leuker.

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    De nieuwe Mortal Kombat demo is al speelbaar op PSN+ (PS3 ).

Een Giantbomb Quick Look van 35 minuten:

Click!

Ziet er erg strak uit. Back to basics en dat vind ik een goed ding voor deze serie.

Laatst bewerkt: 12 mrt 2011

Deel Deze Pagina