[PS4] [PS3] De Games [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Ik heb liever eens een keertje de Team Ico collectie. :mad:

2. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou er ook een Metal Gear Collection komen? Dat zou pas ideaal zijn!

3. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Metal Gear Solid Collection is wel over gesproken, weet niet of het officieel is, maar denk wel dat ie er komt.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook.

Er zijn al 3 uitstekende R&C games op de PS3 en er is een vierde onderweg. Beetje overbodig dit

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ja, dus het zal tijd worden dat ze met een HD remake van Kingdom Hearts 1 en 2 komen! :mad:
    Enige games die ik zou kopen in een HD jasje.

6. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Heb zelf ook liever Jak & Daxter en Kingdom Hearts 1 & 2 als remake. Heb echt enorm van die spellen genoten.

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Echt niet.

R&C = awesomesauce!
    Ik zou een R&C HD collection zeker kopen.:)
    Ik hoop het echt!
    MGS is en blijft 1 van mijn favo game-series._O_

8. infinitelau

infinitelau Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er hier mensen die move hebben en het kunnen aanbevelen om het bij mijn ps3 te kopen. Als ik het koop lijkt het me vooral interresant voor schietspellen.
    werkt het goed voor fps games en is het ook leuk?

9. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Tot nu toe heb je Move dat werkt met een paar shooters. Ik ken er zelf vier:

The Shoot (niks aan imo, on rails en lame, niks voor mij)
    Dead Space Extraction (gratis bij Dead Space 2 of te koop op psn, ken het niet echt, maar mensen zijn wel positief erover)
    Resident Evil 5 (meningen zijn een beetje verdeeld, sommigen vinden het niks, anderen vinden het top)
    Killzone 3 (hier is het heel erg goed geïntegreerd volgens de meesten, is ook de reden dat ik Move heb aangeschaft - al heb ik het nog niet met Move gespeeld lol)

Dan komt binnenkort in ieder geval nog SOCOM, waar het ook heel goed geïntegreerd zou moeten zijn. Verder zijn er nog geen goede shooters gepland volgens mij.

Je moet er rekening mee houden dat als je met Move wil spelen je een starter pack nodig hebt (bestaande uit eye cam en een move motion controller) en een navigation controller. In plaats je navi controller kun je ook je DS3 gebruiken, maar dat lijkt mij niet zo relaxed.

Daarnaast heb je nog dit ding:

Ik heb KZ3 nog niet met Move gespeeld, omdat ik het wil spelen met die sharpshooter. Het lijkt mij namelijk helemaal niet fijn om met twee losse controllers te spelen... Die gun is in NL 60 euro en momenteel nauwelijks verkrijgbaar. Wil 'm zelf halen bij axelmusic voor 34,- incl. maar ook daar niet verkrijgbaar.

Qua shooters is het dus nog redelijk karig. Opkomende games zoals Resistance 3, Uncharted 3 en Infamous 2, daarvoor is Move nog niet bevestigd. Qua games vind ik het nog een beetje beperkt dus, om eerlijk te zijn. Sorcery (speel je een tovenaar) lijkt mij wel erg leuk - moet dit jaar komen. En ik wil het gebruiken om een beetje in vorm te komen :eek: met The Fight...

Dus tja, je moet even kijken of je zo'n geld wilt uitgeven voor een beperkt aantal games. Alleen shooters, dan is het nog wat weinig. Ik heb het wel gedaan, omdat ik sowieso wel wat games met Move wil gaan doen, maar als ik het alleen met Socom en KZ3 wilde gebruiken, dan zou ik misschien nog eventjes wachten :)

10. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Many expected a delay in Disaster Report 4's release following Friday's Tohoku earthquake and tsunami. Irem went a bit further than that: it cancelled the game.

In a brief statement issued today, the company simply said that it has cancelled the game, without providing a reason. It apologized to fans who were waiting for the game and all those related to the project.

Disaster Report 4 is the first PlayStation 3 entry in Irem's disaster-themed adventure series that saw two entries on PS2 followed by one entry on PSP. The game begins with a major earthquake laying waste to a city. Players must deal with collapsing infrastructure as they attempt to escape the city.

The game was most recently flagged with a Spring release time frame and already appeared in playable form at last year's Tokyo Game Show.

11. infinitelau

infinitelau Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me wat goeie third party ps3 controllers zijn die een beetje op de xbox 360 controller lijkt omdat de dualshock erg duur is (50 euro of zoiets) en omdat de xbox controller groter is en fijner in de hand ligt(ik heb nog niet veel me de ps3 controller gespeelt dus het kan ook gewenning zijn maar hij lijkt me redelijk klein). Ik heb ook gehoord dat ze zeggen dat de triggers vervelend zijn en dat er geen rumble op zit.
    hopelijk kan iemand mij snel beantwoorden.

12. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Third party controllers, Delphiki heeft de PowerA Pro Elite Wireless, dat is volgens mij het beste alternatief, al was hij er niet zo super tevreden over.

Mijn ervaring is dat het switchen wel went, in het begin dacht ik ook dat gaat niet werken, maar nu voelt het gewoon perfect aan. Ben wel benieuwd hoe een xbox vontroller nu aanvoelt.

wat betreft de triggers, daarvoor zijn wel oplossingen, voor een paar euro kun je van die triggers kopen die je erop kunt drukken. En de prijs van DS3 hoeft geen 50,- te zijn hoor, ik had mijn tweede controller voor 30,- via axelmusic. Moet gewoon even kijken waar je 'm cheap kunt vinden.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb die inderdaad. Kan hem achteraf niet echt aanraden voor shooters omdat de sticks hele kleine deadzones hebben. Dat hebben 1st party controllers niet, daar reageert de stich direct.

Vooral als je shooters speelt op een hoge sensitivity is zo'n dead zone heel vervelend

14. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Of het een kwestie van gewenning is verschilt per persoon.

Triggers zijn een kwestie van wennen maar als je de Xbox360 controller gewend bent dan zijn die giotec real triggers wel aan te raden. Die zorgen ervoor dat de vorm wat meer in de buurt komt van de Xbox360 controller. (Al zal het nooit hetzelfde aanvoelen.)

Rumble zat in er bij de eerste generatie playstation 3 controllers niet in. (De SixAxis Controllers.)
    Maar tegenwoordig word bijna overal alleen de nieuwere Dual Shock 3 nog verkocht en die heeft wel rumble.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik denk dat het een beetje ligt aan hoe intensief je gamet. Het is nl een behoorlijke switch, eentje waarvan ik me begin af te vragen of ik er de tijd wel voor heb (net als bij grote rpg's, fighters etc). Kotaku vond KZ met de move beter spelen dan met de DS, maar ik heb er vooralsnog het geduld niet voor.

Extraction is erg leuk om met de move te spelen, maar dan is je move niks meer dan een veredelde wii-controler.

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ow cool, game lijkt me erg leuk!

17. Zeus

Zeus Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb veel gehoord over Uncharted,..zou het maar is moeten proberen of niet?

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Als je van goede games houd lijkt me dat wel verstandig ja.

19. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Als je van slechte games houdt dan zou ik Golden Axe eens proberen :+

20. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Is niet echt enthousiast ontvangen. Blijkt een verzameling mini-games te zijn... Haal 'm wel een keer voor cheap.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina