Idd one button fatality is gay, maar ze moeten het niet te moeilijk maken. Zoiets als deel 1 en 2 zou geweldig zijn. Daarna werd het te ingewikkeld en teveel knoppen voor een fatality.
Dat is correct, maar ik neem aan dat ze daar de ps3 en 360 versie hebben En bij die demo footage van giantbomb zie je ook wel die fatality combo's en dat ziet er niet te moeilijk uit.
Zag er goed uit. Krijg er zin in.. Maar heb je nu maar 1 Fatality per Character?(of is dat alleen in de demo) Ik d8 dat ze er meer zouden doen?
Nee. Er staat er maar eentje. Die andere is een stagefatality. Ze krijgen overigens 2 fatalities. Maar ik weet niet of ze in de fullgame wel beide zichtbaar zijn in de commandlist.
Wat ik een beetje begrijp van hier en daar te lezen is dat wij morgen ook de demo krijgen als Xbox 360 bezitters. Al hoewel ik niks echt officeels kan lezen erover ergens.
Ik heb ook nog nergens gelezen wanneer de demo op XBL komt overigens. Het is voor zover ik weet niet officieel bevestigd, wel de PS3 demo. Die komt morgen inderdaad.
Ik lees wel dat er een demo komt op XBL. Maar pas na de demo release van 15 maart op psn network staat er, dus precies wanneer is mij een raadsel.
Ow ow ow, wat heb ik na het zien van wat gameplay videos weer zin om deze game te spelen... Vroeger echt zo vaak gespeeld op de SNES, wist alle combo's, fatalities, en alles van iedereen... En wat ziet het er weer gaaf uit! Ik zal wel weer alles opnieuw moeten gaan leren, maar voor Mortal Kombat zal ik daar toch wel wat tijd in willen gaan steken
Ja klopt, ik bedoelde ook dat het nergens bevestigd wordt dat de demo op XBL op 15-03-2011 speelbaar is. Jammer, want ik ben erg benieuwd wat de xboxworldmember hiervan vindt.
Ik zal deze game ook hoogstwaarschijnlijk kopen, alleen het zou handig zijn als er een demo kwam inderdaad
"De demo zal op 8 maart 2011 beschikbaar zijn voor de PlayStation Plus leden en wereldwijd op 15 maart 2011 voor alle PlayStation-gebruikers en Xbox 360-bezitters" Was toen destijds een officieel bericht (paar weken terug) Morgen dus!
Hopelijk werkt die Fightpad hiervoor, morgen even testen. Als ie niet werkt laat ik die game wel lekker aan me neus voorbij gaan.