[XOne] Homefront

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 5 dec 2009.

1. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Recoil is naar mijn mening goed. Je bent niet meteen dood zodat je ff snel kan bukken of omdraaien etc.

2. MMaRsu

MMaRsu Guest

Stel je even niet zo aan man. Ik wilde per PM reageren omdat COD niet veel met Homefront te maken heeft en ik niet offtopic wilde gaan, maar toch even op je post wilde reageren. Wat is er nou weer zo erg aan een PM, hoezo ben je daar niet van gediend? Ja ik snap het, een PM is ongelofelijk vervelend om te ontvangen inderdaad, zeker als daar gewoon een normale reactie instaat op jouw post.

Dit is goed nieuws! Ik hoorde trouwens dat het campen niet echt beloond word, maar dat is ook erg goed. Als je op een gegeven moment veel lui heb gekilled vanuit 1 dezelfde spot, dan krijg je een bounty op je hoofd en dan weet de vijand ongeveer waar je zit?

Stiekem krijg ik toch best zin in deze game, voor maar 60 euro ga ik hem niet oppikken..

Laatst bewerkt door een moderator: 13 mrt 2011
  3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Als je internetbankieren hebt of Paypal/Credit card, kan je het spel online bestellen voor minder dan 60 euro. Denk hierbij aan MediaOffer, Zavvi, Gamehubs.

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    -situatie is opgelost,'t bericht aangepast omdat 't offtopic is-

Laatst bewerkt: 13 mrt 2011
  5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    33 euro bij Gamehubs :)

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als je geen pm's van members wilt ontvangen kun je dat toch uitzetten.

7. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem op de kop getikt voor +/- 35 euro bij Zavvi.
    Ik heb liever games van Zavvi/Thehut, dan van Gamehubs!

Gamehubs heeft vaak van die Japanse tekens op de hoes zitten, en bij andere gamewinkels is dit vaak niet het geval.

8. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker boeiend.

Als die game het maar doet.

9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Wat zijn jullie hier godvergeten kinderachtig zeg :emo:, kunnen we niet meer fatsoenlijk op elkaar ingaan? Wat voor probleem hebben jullie nou allemaal. Jullie zijn net basisschool kinderen met jullie opmerkingen net als 'ik ga naar de meester hoor'..

10. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    Voor die paar euro meer heb ik liever een "echte" hoes dan een hoesje met Japanse troep er op.

11. Claydavis

Claydavis Guest

folgens mij had die mmasru gast niks verkeerd gezegt toch?

Maar wie heeft straks zin om een spelletje homefront te doen online? Mijn gamertag is claydavis

groetjes
    claydavis:cool:

12. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Die paar hoezen met japanse tekens die ik heb, zien er bij mij ook behoorlijk echt uit.

Ik stoor me daar niet aan, je hebt ook veel mensen die willen die ntsc/j etc niet hebben dat snap ik niet echt. Het gaat toch om het spel zelf als die werkt is het toch prima?

13. Claydavis

Claydavis Guest

af en toe staan er chinese tekens enso op maar dat boeit echt niks hoor je hebt echt geen nep japans hoesje ofzo het is gewoon een normale hoes.

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    - nvm niet iedereen hoeft 't te weten-

15. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    + het is de NTSC versie, en ik wil al mijn games PAL hebben. :cool:

16. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Geen zin om het hele toppic door te kijken. Maar hoe kunnen jullie hem al hebben? of is hij al ergens te koop.

17. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    Hij was gisteren al in de verkoop bij FRS en GM. :+

18. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Weer een spel waar ik constant in nog geen tel dood ben, maar ik een heel magazijn op hun leg moet knallen en zijn ze nog niet dood...

19. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Als een game meerdere discs heeft dan is de versie van gamehubs, de aziatische versie vaak beter met de verpakking, doosje is gemaakt voor meerdere discs, je hoeft ze niet op elkaar te stapelen. Als het Japanse/Chinese tekens heeft print je toch een nieuw westerse cover uit en schuif die onder het plastic, dan is het net "echt".

@ SleepTrgt
    Je hebt het spel hoelang? Ken je de juiste wapencombinaties al, welke wapens effectief zijn met of zonder silencer, met of zonder scope, voor lange afstand of dichtbij.
    Chokepoints, spawns, kijklijnen, gebruik je obstakels, ren je als kip zonder koop hoeken om, kijk je op je minimap waar je teammates en de vijand zit, ren je door het midden van een map of ga je paden langs waar je rug is gedekt? Schiet je een wapen fullauto of controlleer jij je schoten, staat je sensitivty te hoog of tr laag etc etc etc. Je wordt niet goed in een game zonder enige ervaring...

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    He? Gamehubs versie meerdere discs? Alle games die ik heb besteld bij GH hebben maar 1 disc hoor :confused:

Deel Deze Pagina