ik heb altijd spellen gespeeld op mijn computer zonder problemen, maar een tijd geleden moesten we windows 7 opnieuw installeren omdat onze computer gigantisch sloom werd. maar sinds ik dat heb gedaan dan kan ik geen spellen meer spelen. en het ligt niet aan mijn video kaart want ik kan ook geen spellen spelen die ik eerst altijd wel heb kunnen spelen. Ik kan een spel opstarten en dan kan ik voor 10 min. spelen maar dan zegt die dat die niet meer werkt en dan sluit het spel af. Maar als ik het uitvoer in bijv. windows xp service pack 2 dan crashed het spel niet maar is het gewoon zo traag en laggt het zo hard dat het onspeelbaar is. wat moet ik doen om te zorgen dat mijn spellen niet crashen?
wel alles geupdate na w7 te instaleren? misschien dat er iets niet helemaal lekker zit en verholpen word met updates.
Typische loser opmerking. Probeer met je appletje maar eens een fatsoenlijk spel te draaien. oh nee, dat kan niet.... ontopic: Heb je blauwe schermen? Zo ja, dan is het een hardware en/of driver issue