1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crysis 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Wat was er matig aan de demo?
     
  2. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop hem ook voor de singleplayer maar die Mp is een leuk extraatje.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Hans Zimmer? Juist...dus daarom is die muziek zo fucking prachtig. Damn, de muziek tijdens het main menu alleen al, ik heb het echt in m'n kop zitten nu en vind het zo geweldig.

    Had dit weekend een lan party met allemaal vrienden die over kwamen uit den haag en delft etc, en we hebben van de game-tijd eigenlijk alleen maar de Crysis 2 demo het meest gespeeld. Het is voor mij en voor hun nu ook echt 100% zeker weten een kopertje. Hoe meer je de demo speelt, hoeveel fucking bruter hij begint te worden gewoon. Ondanks de foutjes die er nog in zitten speelt dit gewoon heerlijk. Die powers zijn echt heel erg gaaf en ik vind eigenlijk dat het vernieuwend is, want het brengt iets nieuws naar een online FPS.

    Kan niet wachten om te zien wat de andere 10 maps zijn. Één andere is te zien in een Gametrailers filmpje, een soort NYC streets en dan kun je langs steegjes en ook een soort parkeer-garage in, heb ZIN in deze game gek.
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    De muziek is idd erg sweet! Toen ik het voor het eerst hoorde bleef ik ook even staan en na een minuutje begon ik pas te spelen. Het was net Halo (L). Muziek doet zoveel _O_
     
  5. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik het zo zeggen, de MP van Crysis 2 is gewoon niet mijn ding, ik kon er niet in komen. Waar ik bij de meeste shooters redelijk snel mijn mannetje sta kreeg ik dat hier gewoon niet voor elkaar, geen idee waar dat eigenlijk aan lag. Maar na 25 potjes keer op keer te worden afgeknald zonder eigenlijk te weten wat er allemaal gebeurd had ik het wel gezien. Dat neemt niet weg ik enorm veel zin heb in de SP van Crysis 2.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Heb net IMDB gecheckt en Crysis 2 staat niet tussen zijn werk qua soundtracks, nergens op IMDB kan ik het vinden. Hoe kom je erbij dat het Hands Zimmer is dan? :)


    http://www.imdb.com/name/nm0001877/
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Inderdaad , apart dan dat IMDB hem er niet voor credit. Ik luister de OST nu, als dat allemaal chapters zijn (behalve een paar uiteraard) dan lijkt het een grote game te worden. Maar dat zegt niks, als het daadwerkelijk allemaal chapters zijn, dan kunnen ze nog net zo goed kort duren. Ik hoop echt dat ie gewoon iets van 10 uurtjes is, maar....vast niet.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2011
  9. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ah ok. Ik vind dat de game wel een behoorlijk lange learning curve heeft. Vanwege de nanosuit. Een gewone shooter (CoD, BC, MoH) is simpel, je hebt een gun en als niemand je ziet dan ga je ook niet dood. En als iemand voor jou langs loopt dan zie je dat ook ... In Crysis2 ligt dat wat anders, door 'cloaking' gaat de hele handel op zijn kop.

    Duurde bij mij ook minimaal 4 game urene voordat ik enigzins mee kon en het n00b gevoel een beetje weg ging. Na 8 uren was ikenigzins comfortabel bezig, en met demo 2 waar de scar beter is en de melee zwakker voel ik me eindelijk op mijn gemak. Zeg dat dit 12+ uur heeft geduurd.

    Ik zal niet zeggen dat de MP beter is dan andere shooters maar de nanosuit maakt de MP wel diepgaander.

    Maar wellicht kom je via de SP alsnog bij de MP uit, want in de SP zal je ongetwijfeld alle functies van de nanosuit gaan gebruiken en komt die learning curve niet meer zo hard aan.

    PS: mijn eerste indruk destijds http://maxqubit.wordpress.com/2011/01/27/hands-on-crysis-2-mp-beta-demo-360/
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Exact, het duurde echt een beste tijd voordat ik er echt in kwam en alles een beetje begreep. Ik was de COD feeling gewend en dit is echt anders, vandaag bijvoorbeeld had ik ineens achter elkaar kills en dat geeft zo'n kick. Dit kan voor mij absoluut de COD vervanger gaan worden, want als ik eerlijk ben dan zeg ik gewoon dat ik aardig COD-moe geworden ben.

    Speelde het laatst en al heel vrij gauw kwam het verveelde gevoel erbij, weinig vermaak zeg maar. Wie weet komt het weer terug, maar ik verwacht dat Crysis 2 online mijn nieuwe onlinertje zal worden :D
     
  11. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit CoD gespeeld, lijkt me eerlijk gezegt ook niet zoveel aan omdat ik persoonlijk Battlefield er veel beter uit vind zien.

    Maar goed, Crysis 2 lijkt me echt een goed spel. Ik ben er nog niet helemaal achter wat voor een verhaal er achter zit, maar dat bewaar ik voor als ik de game heb. :cool:

    Ik zit er over te denken om een pre-order te plaatsen voor de Limited Edition... _O_
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Volgens mij is het verhaal weer vrij standaard,New York word aangevallen door aliens en tijdens het spelen zie je de hele stad in puin enzovoort. Maar de manier waarop ze het brengen, als ik dat op die story trailer baseer; lijkt dat echt heel bruut te gaan worden.

    Mijn favo track van de OST is duidelijk Epilogue, die hoor je volgens mij in het main menu...ah zo nice.
     
  13. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    De sounttrack boeit me eigenlijk nooit zo.
    Verder speel ik bijna alleen maar FIFA 11 online, en voor de rest zijn het vaak de SP van de overige games.

    Nu wil ik eens wat anders proberen, en dat lijkt Crysis 2 te gaan worden.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik vind muziek extreem veel meetellen de laatste tijd, sommige games hebben zulke fantastische muziek, poeh! Nee daar kan ik echt van genieten :)
     
  15. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een filmpje gezien dat ze de muziek voor Crysis 2 opnemen, en ik moet zeggen, dat klonk echt goed! _O_
     
  16. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Prachtig, die soundtrack. Ik was compleet weggeblazen toen ik die soundtrack hoorde tijdens de demo. Toen dacht ik al meteen 'moet hebben!' en dan vind ik zelfs de MP gameplay fantastisch. Geweldig, ga deze zeker snel na de release halen.

    Nu ik de soundtrack zit te luisteren... Mmm, dan toch een pre-order?:9
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Exactomundo ;)


    Deze ...echt....nice!!!!!!


    [yt]iM3AxYdVTrs[/yt]


    Ja precies, je geniet echt extra van die game door dat soort dingen. Skyrim bijvoorbeeld ook..wat een fenomenale muziek in die trailer enzo, je krijgt er echt zoveel meer zin in die game door. As for Crysis 2, de geluiden zijn ook echt heel tof gedaan, wanneer je springt, wanneer je je cloak aangooit of maximum armor, die stem dan...gewoon vet.


    Die foutjes in zo'n demo hebben ook grappige kanten :p

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2011
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    The latest Crysis 2 review score has arrived via Official PlayStation Magazine, which has given the Crytek FPS an 8/10.

    OPM calls Crysis 2 "excellent - technically strong, visually outstanding and full of welcome fresh ideas."

    Why no top marks then? OPM's main gripes are with the shooter's "bungled" opening section, and the mag says it takes maybe five hours of "persisting" through "a thorny, poorly signposted and indifferent shooter" until Crysis 2 really kicks off.

    But when you do get past those first few hours the mag says you'll be enjoying the fact that Crysis 2 "looks and feels" fantastic.

    "Developer Crytek has a deserved reputation for pushing gaming hardware to the brink and its debut work on PS3 is first-rate," it says.

    "It doesn't just look good, it looks different. The Manhattan mix of crooked concrete spires and green urban spaces is refreshing after the relentless dark khaki backgrounds of Call of Duty and Medal of Honor."

    The last Crysis 2 review arrived in OXM, which dished out a 9/10.
     
  20. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Komt een beetje luxe probleem aan. Morgen krijg ik Homefront binnen en als ik sommige gasten hoor dan valt ie niet tegen zodat de kans groot is dat ik HF wel graag serieus wil spelen, en dus ruim tijd in ga/moet stoppen ...

    ... maar dan komt een week later Crysis2 al, waarvan ik weet dat ik de MP erg leuk en goed vind. Ik ben geen gast die 2 games tegelijk goed kan spelen (o.a. vanwege de controls feeling etc), maar dan heb ik nu waarschijnlijk een probleem.

    Ik heb geen zin om de games te laten schieten, als je een paar maanden wacht is het momentum weg. Misschien dat ik toch maar moet proberen beide tegelijk te spelen. HF als team en Crysis2 meer als solo stealth gast:)

    Nog andere gasten hier met hetzelfde luxe probleem? En zo ja, wat gaan jullie dan doen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina