Gears of War 3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 26 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik ga wss ook voor de LE, of die Epic Edition moet echt propvol met vette shit zitten... :) We gaan het zien. Ik wil ondertussen wel eens weten wat erin zit :+

2. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er nog maar vrij weinig van daarom vraag ik het nog maar even:);

- Als ik de normale Gears of War 3 pre-order bij FRS o.i.d krijg ik dan wel een extra unlockable? En zo ja, welke dan?
    - Zo nee, wat moet ik dan wel pre-orderen? Limited Edition?

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nog nergens krijg je iets volgens mij als je GoW3 besteld. Alleen Game.co.uk & Gamestation.co.uk bieden de normale, limited en epic edition aan voor preorder waar je een beta key bij krijgt. De Gamemania bied een beta key aan bij het kopen van 3 of 12 maanden Gold en de FRS zou daar ook aan mee gaan doen. Dat is het dus zover, even afwachten nog.

@Stephan123: Nice, morgen maar eens naar de GM en na vragen.

4. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Bij 800 punten krijg je het ook :thumbs:

5. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dus als ik het goed begrijp krijg je alleen die beta key als je iets erbij koopt. Dus bijv 800 punten. Ziet het niet gewoon in het doosje zelf van de LE edition oid?

EDIT: Waarom haalt niet iedereen deze dan:p? Is toch net zo gemakkelijk of zeg ik nou iets heel doms.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2011
  6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    LE krijg je pas in September, dan is de beta al afgelopen dus daar zit ie niet in hehe. Bij Gamemania en waarschijnlijk FRS hoef je GoW3 niet te bestellen. Daar krijg je gewoon een foldertje met betakey bij 3 of 12 maanden gold en dus ook MS Points.

7. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Nee bij de gamemania krijg je de beta key alleen bij 3 maanden gold, 12 maanden gold of 12 maanden gold+800 microsoft points.
    Heb het gevraagt toen ik het zelf ging halen en ook nog geprobeert om het bij 2100 points te krijgen maar dat deden ze niet. :mad: Dus nam ik maar gewoon 3 maanden gold ook al heb ik het helemaal niet nodig.

8. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De 3 maanden weer doorverkopen dus.

Wil het zelf ook gaan doen, jammer dat ze het niet bij 800MS points doen. Anders misschien de FRS orso.

9. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Ja precies ik verkoop die 3 maanden gewoon weer.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom eigenlijk niet gewoon toevoegen aan je lopende abbo?

11. Sonny

Sonny Geiler dan neuken

Leuk Bevonden:
    24
    NVM

12. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Mijn lopende abbo word ieder jaar al automatisch geüpdate :)

13. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze gast laat een beetje shotty action zien:

[yt]Mm0g_6_UaPU[/yt]

Ziet er goed uit, ook dat die melee een stuk lastiger is om te raken. Nu maar zien hoe het op de servers gaat spelen :).
    By the way, wat vinden jullie van de footage tot nu toe? Ik heb veel AR gameplay gezien, en het lijkt erop dat de Hammerburst en de Pendulum Lancer echt klote zijn op lange afstanden... Lancer is gelukkig niet veel aan veranderd, want dat is sowieso mijn favoriete AR. Ook lijkt me die bayonet charge van de Pendulum Lancer behoorlijk overpowered, zag een keer zo'n gast 4 kills ermee in een ronde maken. Waren wel echt noobs maar toch :+

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Gvd, hoe doen mensen dat toch? Hoppaaaaa..1 of 2x knallen met de shotty zonder echt te richten ook nog met LT en ze slachten de vijand gewoon af. Dit weekend tijdens een lan party hier ook, een vrouw uit mijn vriendenkring ownde ons allemaal gewoon. Nou speelt zijn wel Gears al sinds dag 1 en dan ook veel VS...terwijl wij (de mannen,zeg maar,lol) echte Horde fans zijn...maar zij schoot zo vaak ons gewoon kapot met één fucking shotgun schot al man. Ergelijk.....in 1 was dit toch niet zo erg?

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    in 1 was het erger dan in 2. in 2 was blindfire niet zo sterk. je moet ook weten waar je kogels op je scherm eruit komen. bij deel 1 was dit het midden van je scherm, in deel 2 meer links onder. vergt oefening

en hammerburst is juist voor mid-long range? daarom zit er nu ook iron-sights op.

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm ok..dus ik moet meer op de beentjes richten in plaats van het middel? :)

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja weet niet hoe ik het moet uitleggen. je moet eigenlijk op de muur schieten een paar x met blindfire, dan zie je waar de kogels landen. bij gears 1 was het altijd midden van je scherm, bij 2 ergens anders. sowieso is het bij gears 2 nu beter om te hard-aimen

Laatst bewerkt: 14 mrt 2011
  18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nog wat gameplay (en er zal natuurlijk nog veel meer op YT staan)
    [yt]-4cKdMYkwU4[/yt]
    [yt]BjIGgRHDQ9Y[/yt]

Graphics erg nice _O_ En wat anderen ook zeggen; dat zonnige ziet er mooi uit.

19. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ben zeer benieuwd, gisteren bij de Gamemania 12 maanden Gold + 800 Microsoft Points gekocht, ik was eerst nog aan het twijfelen omdat ik het goedkoper bij online winkels kon kopen, maar goed, Gears 3 zal het vast wel waard zijn. Zeker geen spijt van mijn keuze.:thumbs:

20. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan straks toch ook de BETA code krijgen door alleen 800 punten te kopen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina