Tron Legacy
Awesome!
Gewoon een heel dikke film. Dat is zo'n woord dat ik nooit gebruik, maar het past echt perfect bij deze film. Audiovisueel is het echt fantastisch, wat een geluid en wat een muziek. De effects en beeldbewerking zijn echt fantastisch, heerlijk gewoon. Ik heb in dit topic een aantal posts gelezen over slecht acteerwerk, dit vind ik helemaal niet het geval. Natuurlijk vind ik ook niet dat dit fantastisch geacteerd is, maar eigenlijk had elk personage wel iets dat het in mijn ogen interessant maakt. Uiteindelijk zijn het allemaal vrij vlakke personages, maar het wordt met overtuiging gebracht. En ik kon me ook wel identificeren met Sam, Kevin en CLU. Als je de film puur beoordeelt op verhaal en acteerwerk, dan is het Tron Legacy niet echt bijzonder. Maar deze film is veel meer door de fantastische afwerking. Het is een echte bioscoopbeleving. Super!
8/10
PS: Ik heb de soundtrack op CD gekocht en het is gewoon ziek.
The Tourist
Met m'n vriendin gezien. Meh. Wat een vreselijke suffe personages spelen Depp en Jolie! Ongelooflijk. Daarnaast is het verhaal suf, het einde is echt vreselijk. De film is niet spannend. De film is nergens diepgaand, wat op zich niet erg is als er iets ter compensatie was, maar ook dat is niet het geval. Sommige mensen vinden Transformers leuk door Megan Fox, maar om The Tourist nou leuk te vinden door Angelina Jolie... nee. Ze ziet er vreselijk uit.
4/10
PS: M'n vriendin vond hem 'wel aardig'.
Klik om te vergroten...