De laatste tijd steeds minder last van lag, misschien ook omdat we minder spelen. De zondagavond blijft een crime! Na het BLOPS dubbele XP weekend weer eens flink wat potjes doen jongens?
Zoo queens heb je wel geslapen gisternacht? Ik ben vanaaf wel weer van de partij hoor uurtje of 22.15 wordt t denk ik als me vriendin weer in bed ligt. Kijk maar of jullie zin en tijd hebben!
Ik vind de fusie een goed plan tot nu toe eerst paar potjes gingen heerlijk! Jammer dat er maar 4/5 geregistreerd staan als winst hadden er toch wel 3 meer moeten zijn.
Liep ECHT goed!!! Enjee draaide erg goed mee ook meteen. Ik moet nog net ff iets scherper worden in de afronding. Lekker om eindelijk weer eens met een echte any te spelen. TOP R erbij en dan kan er ook gewoon weer vaak gespeeld worden. Ik dnek voor alle spelers een verademing (al hebben we mss dadelijk wel heel veel spelers ineens ) edit: Met Sp3t3r erbij ook......
Hey waar zijn alle mensen in onze club opeens heen? Is Kratos opgeheven? Ben vanavond trouwens uurtje of 22.00 online denk ik moet eerst werken.