[XOne] Homefront

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 5 dec 2009.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Zo dan...nou ik ben nog niet eens geprestiged en begin nu al de lol kwijt te raken in de game, ik speel het dan ook bij lange na niet dagelijks omdat ik echt een singleplayer gamer to the bone ben ;). Maar die drang om uberhaupt naar de prestige te komen...nah 't is er absoluut niet. Het is ook echt ineens gebeurd..ineens boeit COD me zo weinig nog.

Maar goed..dit gaat over Homefront, my bad. Wat ik in videos van de MP heb gezien is het niet iets waar ik echt naar kan uitkijken, als er nou een demo was...dat zou mooi zijn maar nee hoor. Crysis 2 it is....100% voor mij dus.

2. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Verzonden .

3. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Mja crysis gaat vooral voor de graphics, de gameplay is maar matig.

Vindt homefront heerlijk spelen en de multiplayer echt supertof! weer is wat anders dan COD/BF etc echt een perfecte mix tussen die 2 games maar toch nieuwe dingen brengen die het een geheel eigen franchise maken.

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    lol @ crysis gameplay matig...

5. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    fanboy op ze teentjes getrapt?:+

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    nee... moest alleen lachen om je onwetendheid.. crysis is niet eens uit, hoe kan je een uitspraak doen over de gameplay. vooral hoe de preview versies zo lovend zijn xD

Laatst bewerkt: 14 mrt 2011
  7. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ja want jij hebt wel goede be argumentatie om het tegendeel te b
    ewijzen idd

owh je hebt uhm ge edit, mijn uitspraak is gebaseerd op de eerdere delen van Crysis, schitterende game hoor maar voor de rest niet veel aan, ze focussen gewoon te veel op de graphics.

maar laten we nu weer OT gaan

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja, ik heb de previews gelezen. kan er nog geen eigen mening aangeven. maar de previews spreken over geweldige gameplay en geweldige ai..
    ik heb het idd over deel 2, die schijnt echt hoog niveau te zijn hoor gameplaywise. deel 1 was idd een en al gfx

9. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    De reviews zijn wel een beetje laat zeg, iedereen zit dit al dagen te spelen en er zijn pas 2 of 3 reviews te zien.

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    komt omdat de game pas morgne uitkomt. maar de winkels die de game niet direct van de leverancier krijgen hebben em al dit weekend lopen verkope

11. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Embargo tot de 15e.

12. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    benieuwd of ze de game in enschede al verkopen, vanmiddag even kijkje nemen!

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn wel al online demos van Crysis 2 verschenen. Op basis daarvan kan je wel een beetje zeggen of de gameplay van Crysis je ding is. Tot nu toe, maar das mijn mening vond ik de games die gemaakt zijn met de Cryengine vooral grafisch een genot en gameplay technisch gemiddeld.

Mooi voorbeeld hiervan vind ik: Farcry 2, één van de weinige games die ik heb uitgespeeld en waarvan ik heb genoten, bijna alleen maar omdat het er echt prachtig(!) uit zag. Ongekend mooi Afrika dat hier werd neer gezet. Gameplay technisch vond ik 't soms matig en soms gemiddeld. Tegenstanders die je al van ver neerschoten met een shotgun, lange stukken rijden wat iets te vaak gebeurde. Toch door het grafische aspect heb ik genoten van Farcry 2.

Op basis van de online demo en stukken die ik heb gelezen heb ik van Crysis 2 ook iets van " grafisch superieur" gameplay technisch, tja, niet slecht maar ook niet boven gemiddeld.

14. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Als ze een FRS hebben dan wel. Die verkoopt hem al sinds afgelopen vrijdag!

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    bij mm amsterdam is deze trouwens 49eurie

16. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een vraag.
    Ik ben Homefront aan het spelen en vroegen voor een code.
    Ik heb de goede code volgens mij ingevuld, strijdcode, maar hij blijft op Pending staan?
    Iemand die weet wat ik moet doen?

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Naar het dashboard van je Xbox gaan.

18. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Dank je wel!
    Moet dast ook voor die wapen codes?

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja. ;)

20. arie11

arie11 Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar het halen van omefront is het waard of niet ( ga vooral voor de multiplayer) en zijn de graphichs echt zo slecht want black ops graphichs zijn ook slecht maar speel het nog wel.

Deel Deze Pagina