Probleem met muis

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 14 mrt 2011.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb een maand of twee geleden een nieuwe muis gekocht, een Trust Laser Gamer Mouse Elite GM-4800. De muis ligt heerlijk in de hand en de knopjes en macro's werken allemaal top, dus daar heb ik totaal geen problemen mee. Maar sinds ik de muis heb, heb ik problemen met (waarschijnlijk) de verbinding tussen de muis en de computer.

Wanneer ik mijn computer aan zet gaat mijn muis ook gewoon aan, dus dat is goed. Ik kan klikken met zowel de linker als rechter muisknop en scrollen, maar bewegen lukt me heel vaak niet. Dan moet ik de USB er een aantal keer uit halen en weer er in doen, totdat hij het wél doet. Dit gebeurt alleen wanneer ik de computer uit zet, of wanneer deze automatisch uit gaat wanneer ik even weg ben. Het rare is wel, het gebeurt 99% van de keren. Héél soms doet hij het dus wel gewoon meteen, meestal wanneer ik de computer dezelfde dag al een keer aan heb gehad (of dat is puur toeval).

Heeft iemand een idee wat ik kan doen om dit te verhelpen, want het is redelijk irritant. Ik heb de bijbehorende software al geïnstalleerd, dus daar ligt het (waarschijnlijk) niet aan.

Bij voorbaat dank :).

Dit klinkt misschien heel 'eikelachtig', maar kom alsjeblieft niet met 'Had je maar geen Trust moeten kopen' ofzo. Ik zeg het maar :+.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2011
  2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb je de nieuwste versie van de software geïnstalleerd?

3. JeePee

JeePee Guest

Een Logitech halen :+

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik wist al dat iemand zo zou reageren, dus alsnog erbij gezet in de startpost :+. Help me aub :9

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb zonet opnieuw de nieuwste software geïnstalleerd voor de muis, maar waarschijnlijk zal er niets veranderen aangezien ik dit al meteen had gedaan. Lijkt me wel stug als hij het nu wel doet, maar ik zal de komende dagen even kijken hoe het gaat.

6. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik heb exact hetzelfde probleem (maar dan heel af en toe) en ik gebruik een Logitech muis.:+

7. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Bellen naar de fabrikant of verkoper? Dit lijkt mij niet een gebruikersfout.

8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Andere USB poort, andere driver versie?

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Andere USB poort heeft geen nut, loopt altijd beetje te wisselen aangezien hij het nooit doet de eerste keer. Ik heb nu de nieuwste software gedownload, goede versie volgens mij.

10. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het zo lees lijkt het erop dat of A: De muis brak is (had je maar geen trust moeten kopen :p) B: USB poorten brak zijn of moeite hebben met initializeren (heb je al een andere poort geprobeerd?) of C: De driver issues heeft. Ik zou trust zelf bellen en vragen of zij iets weten.

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Echt he, dan had je maar een Logitech of een Razer moeten kopen. :+

Deel Deze Pagina