Ik heb een maand of twee geleden een nieuwe muis gekocht, een Trust Laser Gamer Mouse Elite GM-4800. De muis ligt heerlijk in de hand en de knopjes en macro's werken allemaal top, dus daar heb ik totaal geen problemen mee. Maar sinds ik de muis heb, heb ik problemen met (waarschijnlijk) de verbinding tussen de muis en de computer.
Wanneer ik mijn computer aan zet gaat mijn muis ook gewoon aan, dus dat is goed. Ik kan klikken met zowel de linker als rechter muisknop en scrollen, maar bewegen lukt me heel vaak niet. Dan moet ik de USB er een aantal keer uit halen en weer er in doen, totdat hij het wél doet. Dit gebeurt alleen wanneer ik de computer uit zet, of wanneer deze automatisch uit gaat wanneer ik even weg ben. Het rare is wel, het gebeurt 99% van de keren. Héél soms doet hij het dus wel gewoon meteen, meestal wanneer ik de computer dezelfde dag al een keer aan heb gehad (of dat is puur toeval).
Heeft iemand een idee wat ik kan doen om dit te verhelpen, want het is redelijk irritant. Ik heb de bijbehorende software al geïnstalleerd, dus daar ligt het (waarschijnlijk) niet aan.
Bij voorbaat dank .
Dit klinkt misschien heel 'eikelachtig', maar kom alsjeblieft niet met 'Had je maar geen Trust moeten kopen' ofzo. Ik zeg het maar .
Laatst bewerkt: 14 mrt 2011