Oke even wat dingen recht zetten.
Het ziet er naar uit dat er nogal wat haat is tegen CnC, op de manier hoe wij mensen behandelen....
Het schijnt dat we altijd serieus spelen en nooit kunnen lachen, dat we kleuters zijn enz enz enz.
Niks is minder waar, wij behandelen mensen zo omdat ze de begin post niet lezen.... er staat duidelijk in dat wij een goed team willen om naar LAN's te gaan, dat wij serieus willen spelen in decerto en daar echt verder mee willen komen.
Het is niet zo dat wij elke public gaan sweate en altijd eerste willen staan, dat is echt BS. en de mensen die 1 keer mee hebben gedaan moeten niet gelijk gaan whine, en vooral mensen die ons niet kennen moeten niet met de rest hier op XBW mee gaan zeuren over dingen waar ze geen verstand van hebben.
En als wij bot doen tegen mensen heeft dat een reden. In de begin post staat dat wij serieuze spelers zoeken, spelers die ook naar LAN's willen ( hoeft niet mag wel ) spelers die ook beter willen worden. Dus al krijgen wij dan een post: Ja ik ben jantje en ik ben kei goed in quick scopen dan betekend dat, dat da iemand is die en de begin post niet heeft gelezen en niet serieus op zoek is.... of als we een post krijgen: ja ik zoek een gezelligheids clan.... ik bedoel komop..... LEES AUB die begin post.
Dat wij serieuse gamers zijn betekend niet dat we geen lol hebben of niet kutte.... we verwachten alleen dat als je je hier aanmeld, je precies weet wanneer het tijd is om te lachen en wanneer er serieus gespeeld moet worden.( dus een match )
en in het DnS topic las ik ff kijke of ik het me goed herinner: Wat een kut clan is CnC, FeLoX is veel vetter....
Ten eerste: felox zoekt ook niet dezelfde spelers als ons( no offence he ishotzz maar is gwn zo
)
ten 2de: felox heeft ongeveer 40 meer mensen als ons.... nogal logisch dat jij je dan meer op je gemak voelt Neryto, dan word je zeker toegelaten.
Maar al met al: Wij zoeken dus mensen die serieus wat hoger op willen komen, met ons ken je lachen, kutte noem maar op. Maar we verwachten dat je ook goed / serieus kan spelen wanneer nodig.
Twijfels? Probeer een keer een week mee te doen
i.p.v 1 dag.
Greetz
CnC Dagger
Klik om te vergroten...