[PS4] Yakuza 4

Discussie in 'Games' gestart door fredfenster, 12 mrt 2011.

1. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319

[gb]Yakuza 4[/gb]

Also known as: 龍が如く4 伝説を継ぐもの (Ryu ga Gotoku 4: Densetsu o Tsugumono, oftewel: Like a Dragon 4: Successor of the Legend)
    Ontwikkelaar: CS1 Team
    Uitgever: Sega
    Genre: Action
    Platform(s): PlayStation 3
    Spelers: Singleplayer
    Releasedatum: 18 maart 2011
    Officiële Website: http://ryu-ga-gotoku.com/four/index.html

[gb]Informatie=(/gb]

Set in a fully realized, authentic recreation of Tokyo's "Sin-City District" the deep and interweaving crime drama of Yakuza 4 unfolds through the eyes of four unique and dangerous characters. Playing as the legendary Kazuma Kiryu, the loan shark Akiyama, escaped convict Saejima or detective Tanimura, players will need to survive the dangers and temptations of the Japanese underworld.

Visit Hostess clubs, try karaoke, or experience the pachinko parlors and other adult entertainment, only found in Tokyo. Each character will take on different missions, allowing the player to interact with the city from their unique viewpoints and experience every taboo in the underground world of Tokyo. And, for the first time in the series, you can explore the spectacular backdrop of the city’s skyline in addition to the city’s intricate underground system and its rich and realistic backstreets.

[gb]Screenshots=(/gb]

http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/115/1154748/yakuza-4-20110310083525722.jpg

[gb]Filmpjes=(/gb]

[gb]Reviews/Previews/Artikelen=(/gb]

Aantal reviews. Tot nu toe minder enthousiast ontvangen dan het vorige deel, al krijgt het van Famitsu wel 38/40 (Engels artikel).

[gb]Verder=(/gb]

Ben benieuwd :p

2. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Heb die demo niet gezien :eek: Blinde aankoop voor mij. Bij zavvi voor 30 GBP, maar omdat ik LA Noire erbij heb besteld nog een kortingscode van 5 GBP kunnen gebruiken :)

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    oe nette prijs. Grafisch lijkt er echter wel weinig in veranderd.....zonde

4. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, grafisch stelt het weinig voor, maar ja, kan ik wel mee leven.

5. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toffe game! heb er intens van genoten (japanse versie) en deze ga ik ook halen.

Verhaal lijn vindt ik minder sterk dan deel 3, maar met 4 protagonisten spelen is toch wel erg tof, vooral de corrupte agent is erg lachen.

Aanrader voor fans van de yakuza series.. hopelijk laat deel 5 niet een jaar op zich wachten om het westen te bereiken, maar ik ben bang van wel.

6. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb vandaag de demo gespeeld. Ik vind het echt een goed spel! Moet maar eens kijken waar ik deze goedkoop kan bestellen! :)

7. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    9/10 @cvg

Yakuza of the End bedoel je? Of Yakuza 5? Is die al uit in Japan?

8. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Of the end inderdaad.. die komt volgende week of de week daarna uit in japan (als het goed is).

9. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    17 maart lees ik overal. Ziet er ook tof uit, met die zombies. 8)

10. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja klopt. Hoop dat die überhaupt met EN subs verkrijgbaar wordt... Ziet er zo cool uit:

[yt]iQhwgWy4cJ0[/yt]

11. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de demo erg origineel in ieder geval!

Het is wel typisch yakuza, maar met guns en zombies.. ziet er weer even wat strakker uit dan de vorige, en de cliffhanger aan het einde van demo kan ik niet verklaren (moet je zelf maar ontdekken).. maar tof is het wel en het beloofd twee werelden ;)

12. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Tja, ik heb die demo niet gespeeld en ben het ook niet van plan. Ga gewoon wachten tot/als de game in het Engels komt... Lijkt me toch niet zo leuk zonder de taal te begrijpen, want hoe doe jij dat? Gewoon genoeg opgepikt om het te kunnen volgen ofzo?

13. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Trophies. :)

14. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Kleine woordjes krijg ik mee, maar dat is maar 5-10% van het verhaal zelf.
    Met een demo is het makkelijk, trial en error.. gewoon proberen, erg veel verhaal lijn zit er toch niet in (de demo dan.).

Wat betreft het importeren van de yakuza games, gewoon via gamefaqs en youtube (tip!) vertalingen van de scenes erbij halen.. begint de scene in de game, bekijk je die eerst zonder het te begrijpen ;)
    En dan bekijk je dezelfde scene via youtube maar dan met subtitles en/of vertaling.. voila!

15. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, het is wel te doen, maar haalt toch een beetje het relaxte gevoel van consolegaming weg (voor mij althans).

Toevallig las ik dat een Segamannetje het vandaag nog had over Yakuza Kenzan naar US brengen... Even kijken of ik 't kan vinden.

Edit:

Although Sega published Yakuza 3 last year and is publishing the upcoming Yakuza 4 next week in North America, they still have not localized Yakuza Kenzan (known in Japan as Ryu ga Gotoku Kenzan), a spin-off title set in the feudal samurai period.

RubyEclipse, who is the Assistant Community Manager for Sega of America, recently commented about the possibility of his company bringing the Japan-only title to North America in the NeoGAF forum. You can read his statement below:

Zou leuk zijn, maar die uitspraak van hem zegt helaas helemaal niks natuurlijk.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2011
  16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    heb je het nou over 4 of over 5?

en speel je Yakuza zonder subs? 8)

17. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Wel subs, maar dan japans..

Ik heb het over deel 4 inderdaad.. die in japan al een jaar uit is, en deze versie wil ik ook kopen (pal of NTSC versie).

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik snap er nog steeds niks van. Deeltje 3 is toch ook gewoon in het Japans met subs?

Is er een Aziatische versie met Engels subs van deel 4?

19. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    hihi.. nee, elk jaar komt rond maart ryu ga gotoku uit.. de japanse game zelf, met subs maar dan in het japans (optioneel) die zet ik aan zodat je toch een klein beetje mee kunt krijgen als je eenmaal wat tekens kent (bij mij zeer minimaal die kennis, maar toch).

Dus elk jaar koop ik eerst de japanse versie en speel ik die met guides via internet.. en een jaar later (ggrrr!) komt datzelfde deel pas uit in het westen.

Zo krijgen we nu yakuza 4 voor onze kiezen in het westen.. maar in japan komt nu in dezelfde maand ryu ga gotoku 5: Of the End uit.. oftwel, yakuza 5.

20. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Mijne is onderweg vanuit UK \o/

Deel Deze Pagina