Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Gekocht net na de release, 2 grand prix gedaan en daarna opzij geschoven omdat ik pes ben gaan spelen. Zijn de bugs er een beetje uit? Misschien dat ik hem dan toch maar weer is op moet pakken.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Er is wel een flinke patch geweest, maar van mensen hier heb ik begrepen dat bepaalde problemen er nog steeds zijn.

3. ventieeeeee

ventieeeeee Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb echt jullie hulp nodig.

Vandaag f1 2010 gekocht en mijn wireless racing wheel van microsoft van zolder gehaald er is 1 groot probleem ik kan niet naar boven of naar beneden selecteren niet op dashboard en ook niet in de game zelf.

Is dit normaal? mis ik iets instellingen bv?

Ik kom nu niet eens voorbij het start scherm als je ok moet drukken voor de autosave doet A of start het ook niet.

Als ik inlog met controller en dan naar driving controls ga dan kan ik ook niet advanced wheel settings selecteren.

Kan iemand mij helpen of is mijn stuur kapot?

4. ventieeeeee

ventieeeeee Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb xbox gebelt die zeggen dat ie kapot is en dat ze niks voor me kunnen doen enige wat ik kon doen kijken in de winkel of ze nog te koop zijn alsof ik dat zou gaan doen.

:mad:

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Jezus, wat is Marina Bay, die nachtrace, toch een kutcircuit. Gisteren even in een Red Bull geprobeerd wat rondjes te oefenen. Ik haat dat circuit echt en zijn creator ook. 8)

6. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is by far de meest kloterige race die er is :mad:

7. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom heb ik nog steeds F1 2010 niet gekocht, is het nu wel speelbaar?

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ik vind wel dat, als het bijvoorbeeld op vlaggen aankomt, beter is geworden. Ik weet de rest ook niet, maar het schijnt gewoon dat een aantal problemen er nog steeds zijn. Ik heb de laatste tijd de game niet veel gespeeld, dus ik weet ook niet alles van de problemen en of ze er nog zijn.

9. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel prima speelbaar hoor, maar er zitten nog wel bugs in ja. (pitstop bug nog af en toe)

10. D'n_Ingel

D'n_Ingel Regular Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    't is echt goed speelbaar... je moet gewoon je eigen tactiek gebruiken bij de pitstops 1 of 2 rondjes later naar binnen of eerder en je hebt nergens last van als je naar binnen gaat als zij het zeggen is de kans dat je in de drukte komt en vast blijft staan door de lollypop man aanwezig.

Verder vind ik het lekker spelen op de "fout" na in het spel dat de AI bijna nooit of zeg maar zelden een fout maakt op een circuit.. dus nooit een uitvaller of je moet zelf al een duwtje uitvoeren waardoor een crash gebeurt... maar de kans is dan groot dat je een drive to penalty krijgt..

De vlaggen vind ik ook goed maar je komt ze eigenlijk weinig tegen op de gele en groene vlag na, ik speel nu op 30% dus iemand op een rondje zetten is mij alleen op hockenheim gelukt... maar moet zeggen de AI reageerde daar goed op door netjes op een juiste plek langs de kant te gaan...

enige klein nadeeltje wat ik nog vaak tegen kom is in de kwalificatie en je zit in een snelle ronde en je komt in de drukte terecht dat ze vaak op een *** plaats aan de kant gaan (bijv: in een bocht of net uit de bocht) voor je en je dus een andere race lijn moet aannemen.

Heb zelf tijdje in de race wereld gezeten maar moet al bij al zeggen er zitten zeker nog verbeter punten in dit spel maar is erg lekker bespeelbaar... de aanpassingen wat je aan je wagen kunt doen zijn realistisch en ook redelijk begrijpbaar voor mensen die minder ervaring in de race wereld hebben en je merkt het aan je wagen dus als je beetje verstand van Race Auto's hebt is het heerlijk om je wagen in de Training zodanig aan te passen dat je in de kwalificatie en de race een optimaal resultaat kunt behalen...

Tevens maakt de simpele modus van je wagen aan te passen al heel veel door het schuifje naar links of naar rechts te brengen en zo je wagen aan te passen voor Wet of Dry race's... vooral voor "Noobs"

Ik kan in niemand zijn beurs kijken maar zoek je een wat realistische race game en je houdt een beetje van F1 kan ik je deze game na de update toch zeker aan raden... en naar mijn ID zeker 55€ waar of wat kost hij nu nog.

Allen een Goed Nieuw jaar! en letop met vuurwerk stuurt best lastig met 1 hand O-)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    De oplossing voor mij was idd altijd een rondje eerder naar binnen.

12. emek10

emek10 Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij een goeie stuur aanraden?:D ik wil heel graag een goeie stuur willen kopen maar ik weet niet waar ik moet zoeken en wat echt goed aan te raden valt, iemand van jullie die er meer van weet?
    btw:confused: vandaag kwalificeer ik me als 12 voor monaco :confused: en tijdens de race en nee ik had geen straf dus geen min grid places ofzo startte ik:confused: 24? is dit voorgevalletje ook bij een ander voorgekomen?

13. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Zelf overweeg ik om deze aan te schaffen:
    Fanatec GT2

Fanatec GT2

14. emek10

emek10 Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha ik moet echt wat doen aan mijn nederlands :p ik wil heel graag een goeie stuur willen kopen hahaha :p

ziet er goed uit dat stuurtje! ik kan alleen de prijs nergens vinden?

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Remco-x

Remco-x Jos the Boss

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ondertussen een raar probleem met het spel..
    Als ik aan het rijden ben ,zie je continu in de lucht strepen verschijnen die de hele tijd verranderen van plaats. Redelijk irritant:).

Probleem is spontaan gekomen en het is enkel in de lucht te zien tijdens het rijden.
    Zijn er meer mensen die dit hebben? of weten of hier wat aan te doen is?

17. D'n_Ingel

D'n_Ingel Regular Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    neej hier heb ik nog geen last van gehad lijkt me probleempje met je TV/Video Kabel zou hem eens proberen op een andere TV...

18. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nogmaals te kijken om deze game aan te schaffen.

Is het gewoon goed te spelen met de BUGS die er in zitten?
    Het lijkt me gewoon een vette race game, en ik zou graag meer reacties hier over willen horen.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Prima te racen met de bugs die er nog inzitten als je het mij vraagt. Ik vind het zelfs de beste F-1 Game tot nu toe, dat zegt wat.

Snelheidsgevoel is echt bizar goed en de balans tussen arcade en sim ook. Voelt voor mij persoonlijk wel meer sim aan dan arcade. Naast dat zijn de circuits en omgevingen heel erg mooi, net als de wagens.

Het stuurt ook lekker, zeker naarmate je het seizoen vordert in career en upgrades krijgt. Over echte gamesturen kan ik helaas niet spreken.

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het nog steeds een waardeloos spel. Probeer het echt te vergeten.

Deel Deze Pagina