Wat zijn de eerste reacties van de nieuwe map pack? Ik moet nog tot 5 uur naar stage en dan nog na huis, eten en dan pas gamen . Nooowzz
Op dit moment zijn de playlists nog niet live maar kan je ze wel in Custom Games spelen maar ze zien er wel mooi uit en zijn zeer groot \o/
Zou iemand willen kijken of je op die grote map veel Forge items hebt? Daarvoor zou ik 'm namelijk alleen halen. Edit: niets dus, zelfs nog minder dan de vorige map pack. Ik vind 12 euro voor 2 maps (en een firefight map wat ik niet speel) eigenlijk veel te veel.
Vraagje, bij mij in m'n fileshare staan bij sommige filmpjes top tags ingevuld. Waar komt dat vandaag?
http://www.youtube.com/watch?v=pFvGHVUSCU4 Deze gast heeft op een paar punten wel gelijk over Reach. Er moeten echt aantal verbeteringen in komen.
Maar dat zijn meningen. Ik vind het spel zelfs uitstekend/perfect al vind ik wel dat er een nieuwe forge world moet komen
Als ik in Matchmaking ga, staat er "The Halo: Reach server is unavailable at this time. Please try again later." Al sinds gisterenavond..
Oh, Cliffhanger niet. Sorry. Wel echt amen voor deze vid, hoewel het allemaal te erg levenloos klinkt but still. Hij heeft gelijk. Nieuwe maps sucken, merendeel van de maps in het spel zelf sucken hard (Boardwalk en Spire zijn echt de slechtste Halo maps EVER..ooit eens Slayer gedaan op Boardwalk? Of Big team op Spire? Gaat he-le-maal nergens over), geeneen gameplay update.. Kan je nou nergens meer Halo 2 spelen online?
Jawel, op de PC met Games for Windows. Alleen er zit geen hond op, behalve als je rond middernacht speelt met de Yanks.
Ja, maar vroeger speelde een maat van me altijd via z'n pc ofzo..kon ie dan online system linken oid, met z'n 360, kon ie gewoon online Halo 2 spelen. Zonder voor Live te dokken.
Jaa pcies, zoiets was het! Thanks, zal het ff uitstippelen. En Krinion, stfu, ik betaal ook gewoon nog voor Live en heb al 4 jaar daarvoor betaald. Genoeg geld hebben ze van me gehad. Dat het niet op het forum besproken mag worden, ok.