Ik dacht dat Ed Boon zei dat de demo 8 maart kwam voor PS+, 15 maart voor de rest van de Playstation leden. En later pas op de 360, datum nog niet bekend.
Demo is vandaag us only heb ik begrepen,dus als je een us account hebt zou ik daar ff kijken. Morgen is hij beschikbaar voor europa als het goed is. Beetje jammer dat de 360 langer moet wachten.
pfff Scorpion > Raiden al zo de ps3 aanzwengelen om te kijken of dat PSN+ automatisch downloaden zo slim is geweest om de demo binnen te halen
Maar iedereen speelt al met Scorpion... word je niet nu al moe bij de gedachte aan al die potentiele mirror matches?
Neuh, ik ben qua fighters toch niet zo'n online speler. Word daarom ook wel blij van die challenge tower. Hoop dat de story mode ook leuk in elkaar zit
Ik herinner me van één van de MK de vrouwelijke Goro genaamd Shiva. Ik vond haar toen echt baas. Ze kon hoog in de lucht springen en dan landde ze precies op jou en trapte ze je helemaal kapot ..
De demo op PSN is nog steeds PSN+ exclusive. Ik verwacht vandaag geen PS3 / 360 demo meer voor het grote publiek.